اجرای طرح نذر نان هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع)


اجرای طرح نذر نان هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری کمک های مومنانه خیرین جمع آوری شده و با این کمک ها طرح نذر نان اجرا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام، گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری کمک های مومنانه خیرین جمع آوری شده و با این کمک ها طرح نذر نان اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همین منظور تعداد ۳۳۴ قرص نان هر یک به ارزش ۵۰۰ تومان در بین خانواده های نیازمند و فقیر توزیع شد.

وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز ۲ راس گوسفند قربانی هدیه به ساحت مقدس این امام همام و به نیت سلامتی امام زمان (عج) ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند و ایتام توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: در مجموع ۶۰ بسته گوشت یک کیلویی در بین این خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: همچنین در ایام بزرگداشت امام سجاد علیه السلام صلوات خاصه امام سجاد (ع) از گلدسته های مسجد پخش شده و از طریق مجازی نیز عکس نوشته ها و پیام هایی با مضمون احادیثی از آن حضرت و صحیفه سجادیه منتشر شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: خدا را شاکریم علی رغم شرایط کرونایی توفیقی نصیب شد تا با اجرای این ویژه برنامه ها گامی هر چند کوچک در راستای تبیین شخصیت امام سجاد (ع) و معرفی صحیفه سجادیه برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟