نقش موثر کانون ها در جذب جوانان به مسجد


نقش موثر کانون ها در جذب جوانان به مسجد

دارایی، با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کمبود اعتبار دارند، گفت: باید مسئولان با توجه به نقش موثر فرهنگی به آنها رسیدگی کنند.

علی ابدال دارایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا جز برگزاری کلاس‌های قرآن با ظرفیت محدود برنامه خاص دیگری در محل کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع ) برگزار نشده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سراب سرپل ذهاب افزود: همچنین در ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در فضای باز برگزار شد.


دارایی خاطرنشان کرد: در لبیک به فرمایشات رهبر معطم انقلاب اسلامی در قالب طرح کمک مومنانه نیز بسته های معیشتی میان خانواده ها توزیع شده است.


وی عنوان کرد: همچنین توزیع بسته هایی که از طریق سپاه در اختیار کانون قرار گرفته بود میان خانواده‌های نیازمند انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سراب سرپل ذهابگفت: کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع ) با کمبود بودجه مواجه است و نیز نیازمند اختصاص تجهیزات بیشتری به این کانون هستیم.


وی با بیان اینکه در حال حاضر کانون فرهنگی- هنری سیدالشهدا(ع ) ۳۰۰ نفر عضو دارد، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مسجد ظرفیت بزرگی در زمینه فرهنگی دارند که اگر امکانات بیشتری در اختیار کانون های قرار گیرد، موجب افزایش انگیزه برای اعضای کانون های خواهد شد.


دارایی عنوان کرد: با توجه به جنگ نرم مسئولین باید به کانون های فرهنگی هنری مساجد بیشتر بها دهند و به آن توجه ویژه داشته باشند.


وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به کانون های فرهنگی هنری مساجد و مراکز فرهنگی افزود: باید در زمینه اختصاص اعتبار هم به نقش این کانون ها و نقش آنها در جذب جوانان توجه ویژه داشت.

پایان پیام/66

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان