هوندا : مشکل موتور مکس ورشتپن جزئی نبود


فرمول یک ایران – هوندا می گوید که مشکل موتور مکس ورشتپن در آغاز مسابقه فرمول یک توسکان جزئی و کوچک نبوده که در نهایت باعث شد تا او با وضعیت بسیار بدی مسابقه را به پایان برساند. مکس در استارت رقابت مشکل خاصی نداشت و استارت خیلی خوبی هم داشت و تا چرخ به چرخ شدن با همیلتون هم پیش رفت اما ناگهان سرعتش کاهش یافت و جایگاه خود را از دست داد. در نهایت هم...

فرمول یک ایرانهوندا می گوید که مشکل موتور مکس ورشتپن در آغاز مسابقه فرمول یک توسکان جزئی و کوچک نبوده که در نهایت باعث شد تا او با وضعیت بسیار بدی مسابقه را به پایان برساند.

مکس در استارت رقابت مشکل خاصی نداشت و استارت خیلی خوبی هم داشت و تا چرخ به چرخ شدن با همیلتون هم پیش رفت اما ناگهان سرعتش کاهش یافت و جایگاه خود را از دست داد. در نهایت هم رقابت او تا پیچ دوم ادامه داشت. جایی که چندین ماشین با هم برخورد کردند و کیمی رایکونن هم با ماشین ردبول مکس برخورد کرد و او را از پیست خارج کرد.

تیم ردبول قبل از آغاز رقابت گفته بود که پاور یونیت ماشین را درست کرده است اما از دست رفتن سرعت مکس پس از استارت او نشان داد که مشکل همچنان برقرار بود.

تویوهارو تانابه، مدیر فنی بخش فرمول یک هوندا گفت:

ما در حال بررسی علت این مشکل هستیم.

در حال حاضر نمی توانم به شما بگویم که آیا می توانیم با این موتور ادامه دهیم یا باید آنرا کنار بگذاریم. اما مشکل جزئی و کوچکی نیست. تأثیر آن زیاد بوده و وضعیت بسیار بدی بود.

بخش تحقیق و توسعه هوندا در ساکورای ژاپن، خود موتور را بصورت فیزیکی بررسی می کند و پیش از این نیز شروع به تجزیه و تحلیل داده های مسابقه کرده است. تانابه گفت که برای برنامه بعدیشان تصمیمی نگرفته اند و هوندا ابتدا باید علت و خسارت وارد شده را ارزیابی کند.

هوندا : مشکل موتور مکس ورشتپن جزئی نبودهوندا : مشکل موتور مکس ورشتپن جزئی نبود

الکساندر آلبون و لنس استرول – فرمول یک توسکان موجلو 2020

تانابه همچنین درباره کسب اولین سکوی الکس آلبون گفت:

من می خواهم به الکس از طرف هوندا تبریک بگویم.

این اواخر شرایط دشواری برای او رقم خورده، اما او در موجلو ماشین خوبی داشت و سرعت مسابقه ای قوی او، مقام سوم را برایش به ارمغان آورد. اولین سکوی وی در فرمول یک نتیجه ای خارق العاده است.

به طور کلی پاوریونیت (واحد قدرت) ما خوب کار می کند، به جز پاوریونیت مکس.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان