خانواده داروساز فقید میاندوآبی 365 میلیون ریال به حوزه سلامت اهدا کردند


خانواده داروساز فقید میاندوآبی 365 میلیون ریال به حوزه سلامت اهدا کردند

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: خانواده مرحوم دکتر سیدمنوچهر معینیان از داروسازان این شهرستان، 365 میلیون ریال به حوزه سلامت اهدا کردند.

سهراب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرحوم معینیان داروساز و موسس نخستین داروخانه در میاندوآب بود، اظهار داشت: فرزندان آن مرحوم این میزان کمک مالی را طی ۲ مرحله به حساب خیّران این شهرستان واریز کردند.

وی با قدردانی از عمل خداپسندانه این خانواده خیّر افزود: مبلغ اهدایی از سوی خانواده مرحوم "دکتر معینیان"، برای خرید یک دستگاه "RO پرتابل" برای بخش دیالیز بیمارستان عباسی میاندوآب اختصاص یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیان کرد: همچنین در روزهای گذشته یکی از همکاران شبکه بهداشت و درمان ۲۰ میلیون ریال و پدر وی به‌نام "ایوب کنعانی" ۱۰ میلیون ریال به حوزه سلامت این شهرستان کمک نقدی اهدا کردند.

خانواده داروساز فقید میاندوآبی 365 میلیون ریال به حوزه سلامت اهدا کردند

وی اضافه کرد: همچنین خانواده نیک‌اندیش مرحومه "خدیجه بابایی" ۵۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب با بیان اینکه این مبالغ اهدایی نیز جهت‌ ساخت پایگاه فوریت امداد جاده‌ای در مسیر میاندوآب - تبریز هزینه می‌شود، گفت: شماره حساب ۳۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۹۴۸۲۶۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۵۰۴۷ به نام انجمن خیران سلامت این شهرستان نزد بانک ملی شعبه مرکزی میاندوآب جهت واریز کمک‌های مردمی باز شده ‌است.

حیدری با قدردانی از همدلی و همراهی خیّران حوزه سلامت در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در این راستا با هماهنگی‌های انجام شده و با حضور در نزد برخی از خیّران نیک‌اندیش شهرستان، لوح‌های سپاس از طرف شبکه بهداشت و درمان میاندوآب برای نیکوکارانی که به هر نحوی در بحران کرونا این مجموعه را یاری کردند، تقدیم شد.

وی با قدردانی از خیّرانی که در چند سال اخیر با اهدای کمک‌های خود از قبیل وجه نقد، زمین، لوازم و تجهیزات پزشکی، خادمان خود را در پیشبرد اهداف یاری کرده‌اند، افزود: این خیّران نیک‌اندیش حوزه سلامت همواره نقش بسزایی در حمایت از بیماران نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیز ترویج حس نوع دوستی در جامعه داشته‌اند.

دکتر معینیان طی ماه های اخیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

میاندوآب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی