همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی (ع)»


همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی (ع)»

همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی (ع)» با محورهای متنوع، اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی (ع)» (نمایه شده در ISC) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی برگزار می شود

بنابر این گزارش، محورهای این همایش عبارتند از:

علل و زمینه های فرهنگ فقر شامل : علل و زمینه های تأثیر فرهنگ فقر در جامعه، زمین های تأثیر فرهنگ فقر بر فقر اقتصادی، بسترهای فقر فرهنگی در جامعه و فقر آموزشی و تأثر آن بر فرهنگ فقر و چرایی پیدایش آن در جامعه.

راهکارهای کاهش فرهنگ فقر در جامعه با زیرشاخه های: برقراری عدالت نسبی در بین شهروندان، حاکمیت قانون و توزیع مناسب منابع، آموزش صحیح به افراد در جهت رفع فقر، بصیرت و آگاهی در راستای ریشه کنی فقر، بسترسازی اشتغال مناسب و رفع فقر در جامعه، تشکیل و سالم سازی خانواده ها در راستای فقرزدایی در جامعه و سایر موضوعات مرتبط.

پیامدها و آسیب‌های فقر در جامعه شامل: اختلاف شدید طبقاتی و پیامدهای آن، تبعیض و بی عدالتی و آسیب‌های آن، فساد و بی اخلاقی و ارتباط آن با فقر، تزلزل خانواده در بستر فقر و رابطه فحشا و فقر در جامعه

مهلت ارسال متن کامل مقالات: 16 بهمن 1399 و زمان برگزاری همایش: 6 اسفند 1399 در نظر گرفته شده است.

ریاست این همایش با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان مرکزی، دبیری علمی آن با حجت الاسلام و المسلمین محمود قیوم زاده و دبیر اجرایی آن با حجت الاسلام و المسلمین مهدی ایمانی مقدم است.

امکان چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بعد از تایید هیات داوران)، ارائه گواهینامه حضور isc ، دریافت گواهی نامه های دارای هولوگرام و صدور گواهینامه پذیرش مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی به تعداد نویسندگان هر مقاله ازجمله مزایای شرکت در این همایش است.

سایت همایش espconf.uast.ac.ir، تلفن تماس دبیرخانه: 086-32761008 و نشانی دبیرخانه: اراک، میدان شریعتی، بلوار میرزای شیرازی، روبروی دانشگاه اراک، ساختمان پروفسور حسابی، طبقه دوم- نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی است.

همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی (ع)»

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا