پژوهشگران بوشهری برای تکمیل شناخت‌نامه این استان مشارکت کنند


پژوهشگران بوشهری برای تکمیل شناخت‌نامه این استان مشارکت کنند

بوشهر- ایرنا- رئیس حوزه هنری انقلاب استان بوشهر گفت: برای تکمیل شناخت‌‎نامه‎ هنر، فرهنگ و تمدن این استان مشارکت پژوهشگران و نویسندگان بومی ضروری است.

امید پارسایی فر روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در پاییز امسال هفت عنوان از کتاب‌های مجموعه شناختنامه استان بوشهر منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد: این کتاب‎ها توسط محققان هم استانی و با موضوع شناخت‎نامه شهرستان‎های گناوه، تنگستان ،دیلم، دشتی به نگارش درآمده‌است.

پارسایی‌فر ادامه داد: همچنین در سایر مدخل‌ها، شناخت‎نامه ائمه جماعات استان بوشهر و موسس‌های تمدنی و فرهنگی این استان آماده انتشار است.

پارسایی فر ادامه داد: اکنون مراحل نهایی ویرایش و پژوهش این کتاب‌ها به اتمام رسیده‌است تا در پاییز نسبت به انتشار آنها اقدام شود.

وی افزود: در این زمینه شورای علمی شناخت‎نامه استان بوشهر کارها را بررسی و کمبودهای آنها را برطرف کرده‌است تا کتاب‎ها به شکلی فاخر و شایسته منتشر شود.

پارسایی فر بیان کرد: در این ارتباط از همه محققان و پژوهشگران استان بوشهر دعوت می‏‎شود تا در پروژه شناخت‎نامه مشارکت کنند.

وی گفت: در این زمینه اطلاعات لازم روی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان بوشهر درج شده‌است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: هر سال ۲ بار مدخل‎ها و عناوینی که پژوهشگران می‎توانند در آن شرکت کنند در این پایگاه مطرح می‎شود که پژوهشگران و نویسندگان هم استانی می‎‏توانند پژوهش‏‌های خود را مطابق با معیارهای اعلام شده به حوزه هنری اعلام کنند.

وی اظهار کرد: در این حوزه نویسندگان و پژوهشگران می‌‏توانند طرح نامه خود را ارائه دهند تا معادل طرح‏‌نامه‎ها با آنها قرارداد بسته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی