نحوه ساخت لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز +عکس


نحوه ساخت لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز +عکس

مراحل ساخت مرسدس بنز کلاس S را می‌توانید در این گزارش ببینید.

به گزارش افکارنیوز،

مرسدس بنز کلاس S جدید رونمایی شد.اولین مدل مرسدس بنز کلاس S حدود ۴۹ سال پیش تولید شد و هدف از ساخت مجدد آن رونمایی از خودرویی لوکس و مدرن است. سدان لوکس مرسدس بنز به‌عنوان مدل ۲۰۲۱، در قالب خودرو S۵۰۰ و S۵۸۰ با چهار چرخ Matic، به بازار عرضه می شود.

زمانی که خودرو جدیدی به بازار عرضه می‌شود، خودروسازان تمایل دارند تعدادی از ریزه کاری‌های گذشته را حذف کنند و خودرویی متفاوت تر به بازار ارائه دهند و کلاس جدید مرسدس بنز S نیز از این قاعده مستثنی نیست.

۸۰ درصد از کل خریداران کلاس S برای خرید اتومبیل بعدی خود با مارک مرسدس منتظر هستند. شگفت آورتر اینکه این روند در بازار ایالات متحده نیز صادق است، جایی که خریداران نسبت به مارک و برند وفادار هستند.

نحوه ساخت لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز +عکس

لیست خودرو هایی که در رده کلاس S ساخته شده، کم است و خودرویی با کیفیت مرسدس بنز کلاس S حتی در بین گران قیمت ترین خودروها کمتر دید می شود. می توان گفت که کلاس S در بالاترین رده فن آوری قرار دارد.

نحوه ساخت لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز +عکس

مدل جدید مرسدس نشان دهنده یک گام رو به جلو در سبک شناسی است.قسمت جلوی آن از جلو پنجره مرسدس بنز سنتی الهام گرفته شده و مشابه کلاس E فیس لیفت، اما بزرگتر از آن است.

نحوه ساخت لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز +عکس

مهم‌ترین تفاوت کابین مدل ۲۰۲۱ با نسل قبل، به نمایشگر لمسی ۱۲/۸ اینچ مربوط است که شبیه تبلت و با نمای عمودی ارائه خواهد شد. کلاس S جدید قرار است، ۲۷ کلید کمتر نسبت به مدل فعلی (W۲۲۲) داشته باشد. پشت فرمان هم، نمایشگری بزرگ و تمام دیجیتال نصب می‌شود.

طراحی صندلی‌های کلاس S نیز به‌روزرسانی شده است. مدل‌های چهارصندلی، با کنسول میانی در عقب و استراحتگاه تاشدنی برای بازو، قابل سفارش خواهد بود. همچنین امکانات اضافی، مثل گرم‌کن برای دستگیره‌ها، بالشتک پشت سری و زیردستی داخل در‌ها نیز به فهرست آپشن‌ها اضافه شده‌ است.

مرسدس بنز ادعا می‌کند کابین نسل جدید کلاس S به لطف بازطراحی و استفاده از فوم‌های آکوستیک، آرام‌تر و ساکت‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود. فاصله محور‌ها در نسخه استاندارد به ۳۱۰۶ میلی‌متر و در مدل LWB به ۳۲۱۶ میلی‌متر می‌رسد تا حتی در ارزان‌ترین نسخه، ۷۱ میلی‌متر بیشتر از مدل ۲۰۲۰ باشد. این خودرو با سری میباخ و پولمن که طول بدنه‌ی بیشتر دارند هم تولید خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی