آغاز کلاس‌های دانشگاه علم و صنعت از 29 شهریور


آغاز کلاس‌های دانشگاه علم و صنعت از 29 شهریور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت گفت: کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی از تاریخ 29 شهریور آغاز خواهند شد.

آغاز کلاس‌های دانشگاه علم و صنعت از 29 شهریورابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند ارائه آموزش‌های ترم جاری در این دانشگاه، اظهار کرد: آموزش‌های دانشگاه علم و صنعت در ترم جاری به صورت مجازی و غیر حضوری خواهد بود.

او افزود: انتخاب واحد دانشگاه علم و صنعت هفته جاری شروع شده است و کلاس‌ها از تاریخ ۲۹ شهریور برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

واحدی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت قصد دارد تا در صورت مساعد بودن شرایط از نظر ویروس کرونا بخشی از کلاس‌های عملی را به صورت فشرده، حضوری و با رعایت استاندارد‌های بهداشتی برگزار کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره برگزاری کلاس‌های عملی، گفت: بخشی از دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه علم و صنعت در ترم گذشته به صورت مجازی برگزار شد و مابقی آن با تایید گروه و دانشکده به صورت فشرده و حضوری به دانشجویان ارائه شد. در حال حاضر تقریبا آموزش‌ تمام دروس عملی و ارزیابی‌ها به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید

آغاز مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه علم‌ و صنعت از ۳۰ شهریور

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل