تولید نسخه ویژه اپل واچ با بدنه سرامیکی متوقف شد


تولید نسخه ویژه اپل واچ با بدنه سرامیکی متوقف شد

به نظر می‌رسد اپل برنامه‌ای برای معرفی نسخه‌ای از اپل واچ سری 6 با بدنه‌ای از جنس سرامیک ندارد.

اپل طی رویداد Time Flies درنهایت از اپل واچ سری ۶ رونمایی کرد؛ مدلی که جایگزین سری ۵ می‌شود. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که حتی مدل سرامیکی اپل واچ سری ۵ نیز به کنار گذاشته خواهد شد و دیگر تولید نمی‌شود.

در کنار مدل‌های متفاوت، سری ۶ بندهای مختلفی نیز خواهد داشت که علاوه بر مدل سیلیکونی و فلزی شامل بند چرمی، مدل Solo Loop و هرمس می‌شود. هرمس نام برندی معروف است که گویا برای سری ۶ بندهایی با طراحی منحصربه‌فرد تولید می‌کند.

کوپرتینویی‌ها نه‌تنها از سری ۶ بلکه از مدل ارزان‌قیمت اپل واچ SE نیز رونمایی کردند که درواقع مدلی با سخت‌افزار مشابه به سری ۴ است و با قیمت ۲۷۹ دلاری به بازار عرضه می‌شود. با وجود معرفی مدل‌های مختلف از اپل واچ سری ۶ جای خالی نسخه‌ای ویژه با بدنه سرامیکی احساس می‌شود.

شرکت اپل در کنار سری ۵ مدلی نیز معرفی کرد که بدنه‌ای سرامیکی داشت و البته از برچسب قیمتی به‌مراتب گران‌تر از مدل‌های استاندارد بهره می‌برد؛ اما اپل واچ سری ۶ چنین مدلی ندارد یا حداقل کوپرتینویی‌ها هنوز چنین مدلی را معرفی نکرده‌اند.

مدل سرامیکی اپل واچ سری ۵ از گران‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شد که جایگزین نسخه سرامیکی اپل واچ سری ۴ شد. برای خرید نسخه لوکس سری ۵ کاربران با توجه به مدل و مشخصاتی که در نظر داشتند باید قیمتی بین ۱،۲۹۹ تا ۱،۷۴۹ دلار پرداخت می‌کردند. حال، با عدم معرفی نسخه سرامیکی سری ۶ گران‌ترین مدل با بندهای طراحی‌شده توسط برند هرمس خواهد بود که از قیمت ۱،۲۴۹ دلار شروع می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا کوپرتینویی‌ها باید در کنار مدل‌های مختلف اپل واچ سری ۶ نسخه‌ای نیز با بدنه سرامیکی معرفی کنند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)