ساعت هوشمند اپل واچ اس ای با قیمت کمتر و مشخصات مناسب معرفی شد


ساعت هوشمند اپل واچ اس ای با قیمت کمتر و مشخصات مناسب معرفی شد

گجت نیوز اپل واچ اس ای – Apple Watch SE معرفی شد. این ساعت هوشمند نسخه ارزان‌تری از اسمارت واچ های اپل است که از قیمت و مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. اپل امروز از ساعت هوشمند اپل واچ SE به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای سری اصلی اسمارت واچ‌های خود رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی... نوشته ساعت هوشمند اپل واچ اس ای با قیمت کمتر و مشخصات مناسب...

اپل واچ اس ای – Apple Watch SE معرفی شد. این ساعت هوشمند نسخه ارزان‌تری از اسمارت واچ های اپل است که از قیمت و مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد.

اپل امروز از ساعت هوشمند اپل واچ SE به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای سری اصلی اسمارت واچ‌های خود رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی با همان ظاهر و حس اپل واچ‌های قبلی و مشخصات بسیار خوب معرفی شده است. نمایشگر ساعت مانند صفحه اپل واچ سری ۶ است و با بندهای استاندارد اپل واچ‌ها نیز سازگاری دارد.

مشخصات اپل واچ اس ای

اپل واچ اس ای با پردازنده‌ای مشابه آنچه در سری ۵ موجود است، کار می‌کند. این بدان معنی است که به اندازه جدیدترین ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ سری ۶ قدرتمند نیست، اما از توانایی کافی برای مدیریت هر کاری برخوردار است که یک کاربر معمولی می‌خواهد با آن انجام دهد.

این ساعت هوشمند ضد آب است و با یک بدنه از جنس صد در صد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است. اپل واچ SE می‌تواند مانند ساعت سری ۶ با سیستم فمیلی ستاپ – Family Setup کار کند. این گجت پوشیدنی با بندهای جدید Solo Loop و Solo Loop بافتی و همچنین بند چرمی Leather Link عرضه می‌شود. شما با این ساعت می‌توانید وقتی به تلفن همراه خود متصل هستید، پیام‌ها را دریافت و ارسال کنید و یک قطب نمای داخلی و ارتفاع سنج همیشه روشن خواهید داشت.

هر دو مدل وای فای و سلولار اپل واچ اس ای در پاییز امسال در دسترس خواهند بود. این ساعت با قیمت ۲۷۹ دلار آمریکا برای مدل وای فای به فروش می‌رسد و مدل سلولار هم کمی گران‌تر است. برای مقایسه باید بگوییم که اپل واچ سری ۶ با قیمت پایه ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد و اپل واچ سری ۳ همچنان با قیمت ۱۹۹ دلار در فروشگاه‌های اپل به فروش می‌رسد.

شاید شما هم تعجب کنید که چرا وقتی یک ساعت هوشمند ۲۰۰ دلاری اپل واچ با بیشتر ویژگی‌های موجود در ساعت‌های گران تر اپل عرضه می‌شود، یک کاربر ترجیح می‌دهد گران‌ترین مدل اپل واچ را خریداری کند؟ به نظر می‌رسد اپل قصد دارد با عرضه چندین نسخه از اسمارت واچ‌های خود، طبقه‌های مختلف مشتریان را راضی نگه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید