گروه‌های جهادی هفته دفاع مقدس در کرمانشاه خدمات بهداشتی رایگان ارایه می‌کنند


گروه‌های جهادی هفته دفاع مقدس در کرمانشاه خدمات بهداشتی رایگان ارایه می‌کنند

کرمانشاه- ایرنا- رییس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه از ارایه خدمات بهداشتی درمانی رایگان توسط گروه‌های جهادی در هشت منطقه استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

دکتر «رضا منصوری» عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه، ایلام و کردستان به میزبانی کرمانشاه افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس تیم های جهادی بسیج جامعه پزشکی استان خدمات ویژه بهداشتی درمانی را در هشت روز و به هشت منطقه محروم در شهرستان‌های صحنه، کنگاور، هرسین، ثلاث‌باباجانی، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، اسلام آبادغرب و پاوه ارایه خواهند داد.

وی اظهار داشت: این گروه های جهادی شامل پزشکان متخصص، فوق تخصص، ماما و سایر بخش ها هستند و حداقل پنج پزشک متخصص و فوق تخصص در هر روز برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مردم مناطق محروم و حاشیه نشین استان در نظر گرفته شده است.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در ادامه گفت: هشت سال دفاع مقدس، نماد آزادگی، ایثار و از خودگذشتی و مقاومت مردم غیور کشور است و آرامش و امنیت امروز ما مرهون خون شهدایی است تا پای جان ایستادند و خالصانه از میهن و ارزشهای اسلامی دفاع کردند.

منصوری افزود: بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه همواره با تشکیل گروه های جهادی در خدمات رسانی به مردم مناطق محروم و حاشیه نشین اقدامات قابل توجهی را انجام می دهد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۲ شهر و هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)