سرمربی شهرداری گنبد: برای اولین پیروزی در لیگ برتر والیبال آماده‌ایم


سرمربی شهرداری گنبد: برای اولین پیروزی در لیگ برتر والیبال آماده‌ایم

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس گفت که بازیکنانش برای کسب اولین پیروزی در لیگ برتر و شکست تیم پیکان در دیدار فردا چهارشنبه آمادگی کامل دارند.

عظیم جزیده شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: پس از شکست در هفته اول لیگ برتر، تمرینات فشرده زیادی برای رفع نقاط ضعف تیم انجام داده ایم و امیدواریم با درس گرفتن از آن اشتباهات، باخت مقابل شهداب یزد را جبران کنیم.

وی بیان کرد: پیکان با سابقه قهرمانی های متعدد در لیگ برتر و آسیا، از تیم های همیشه مدعی لیگ برتر والیبال ایران است اما شهرداری گنبد تیم دست و پا بسته و از پیش شکست خورده ای نیست که تلاش می کنیم با استفاده از انگیزه فراوان بازیکنان جوان تیم، حداکثر امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

وی یادآور شد: در بازی هفته نخست لیگ برتر به دلیل برخی اشتباهات فردی، نتیجه را سه بر یک به شهداب یزد واگذار کردیم اما با توجه به ظرفیت بالای بازیکنان جوان و با انگیزه تیم، به پیروزی در بازی های بعدی و کسب عنوانی شایسته در جدول لیگ برتر امیدواریم.

هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام شهید سرلشکر "حاج قاسم سلیمانی" فردا چهارشنبه با هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که تیم شهرداری گنبدکاووس در تهران میهمان تیم پیکان است.

نماینده گلستان در لیگ برتر کشور هفته نخست این مسابقات در خانه مقابل شهداب یزد مغلوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول