دستگیری سارق حرفه ای با 40 فقره سرقت در اهواز


دستگیری سارق حرفه ای با 40 فقره سرقت در اهواز

اهواز- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی اهواز گفت: سارق حرفه ای با 40 فقره سرقت در عملیات تعقیب و گریز پلیس و با قانون بکارگیری سلاح در شهرستان اهواز در حین سرقت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث کشوری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی کلانتری۳۳ اهواز و پس از تجزیه و تحلیل جرایم و احصا پیک زمانی و جغرافیای جرم به لحاظ آسیب پذیری، این حوزه توسط گشت های پنهان و آشکار پوشش داده شد.

وی افزود: ساعاتی پیش این سارق حرفه ای با یک دستگاه خودر با پلاکهای سرقتی در حین سرقت توسط گشت ها انتظامی مشاهده شد که به محض رویت مامورین اقدام به فرار کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: متهم پس از تعقیب و گریز هیچ گونه توجهی به دستورات ایست پلیس نداشت که در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح بسمت چرخهای این خودرو تیراندازی شده گه با اصابت گلوله به چرخها، این خودرو متوقف شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری انتقال داده شده و به سرقت های فراوانی اعتراف کرد که با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه آن ها نیز شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ کشوری بیان کرد: از مخفیگاه متهم تعداد ۱۵ عدد پلاک سرقتی با سریالهای مختلف شهرستانهای کشور، تعداد چهار دستگاه ال ای دی و چندین حلقه لاستیک زاپاس، کولرگازی ، ۶ دستگاه ضبط و تعداد زیادی آچار آلات و جک خودرو کشف و ضبط شد.

پیش از این نیز در روز گذشته فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک سارق و توقیف ۲ دستگاه خودرو به همراه شناسایی دپوی وسایل خودرو و کالای خانگی سرقتی در اهواز خبر داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها