خبر فوق العاده آسیایی برای پرسپولیسی ها


خبر فوق العاده آسیایی برای پرسپولیسی ها

الدحیل قطر موفق به کسب پیروزی 2 بر یک مقابل شارجه امارات شد. نوشته خبر فوق العاده آسیایی برای پرسپولیسی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر فوق العاده آسیایی برای پرسپولیسی ها

پیروزی الدحیل به نفع پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۱
خبر فوق العاده آسیایی برای پرسپولیسی ها

الدحیل قطر موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل شارجه امارات شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه C ، تیم‌های الدحیل قطر و شارجه امارات رقیبان پرسپولیس که به ترتیب ۳ و یک امتیاز داشتند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه شهر التعلیمیه به مصاف هم رفتند.

دودو، هافبک پالمیراس برزیل که به‌عنوان بازیکن قرضی به الدحیل اضافه شده در دقیقه ۴۱ پاس در عمق خوبی از میانه زمین به المعز علی داد که شوت این ستاره قطری گل اول تیمش مقابل شارجه را به همراه داشت.

رامین رضاییان، ملی‌پوش ایرانی الدحیل در دقیقه ۵۱ با یک ضربه ایستگاهی چشم‌نواز دروازه شارجه را باز کرد تا قطری‌ها با دو گل از شارجه امارات پیش افتاده و در آستانه برتری قرار بگیرند.

شارجه در دقیقه ۵۸ با ضربه پنالتی ایگور کورونادو به گل رسید، اما در ادامه نتوانست دروازه یاران رضاییان را باز کند تا الدحیل به پیروزی ۲ بر یک در آخرین بازی دور رفت دست یابد.

تیم الدحیل قطر که در دو بازی اخیرش یک برد مقابل پرسپولیس و یک باخت برابر التعاون داشت، با برتری در بازی امشب ۶ امتیازی شد و پایین‌تر از نماینده عربستان در جایگاه دوم جدول گروه C قرار گرفت و شارجه امارات نیز با یک امتیاز در رده سوم ماند.

شکست شارجه این فرصت را برای سرخ‌پوشان فوتبال ایران به وجود آورد تا با کسب تساوی یا پیروزی مقابل التعاون صدرنشین و ۶ امتیازی به رده سوم جدول صعود کرده و فاصله خود با الدحیل و حریف سعود‌اش را کمتر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا