اولین جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» ویژه دانشجویان برگزار می‌شود


اولین جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» ویژه دانشجویان برگزار می‌شود

جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» با محوریت کرونا و اخلاق در بخش های شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی، عکس، فیلم‌نامه و کاریکاتور برگزار می شود و... ادامه مطلب نوشته اولین جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» ویژه دانشجویان برگزار می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» با محوریت کرونا و اخلاق در بخش های شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی، عکس، فیلم‌نامه و کاریکاتور برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند آثار خود را از ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهرماه سال جاری از طریق نشانی akhlaqmed@ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش مفدا تبریز، اولین جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» به همت دانشگاه علوم پزشکی ایلام و با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با محوریت کرونا و اخلاق ویژه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌گردد.

بر اساس فراخوان جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو»، این جشنواره در ۶ بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی، عکس، فیلم‌نامه و کاریکاتور برگزار می‌شود و موضوعات این جشنواره در دو بخش موضوعات کرونایی شامل کرونا، قرنطینه، ضدعفونی، ماسک، دستکش و مسافرت، کادر درمانی و خستگی و موضوعات اخلاقی از جمله تملق و چاپلوسی، تهمت و افترا، عیب­‌جویی و عیب‌تراشی، شایعه پردازی، اخلاق فردی و جمعی و پوشش در بیمارستان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال آثار از ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهرماه سال جاری اعلام شده است و اختتامیه این جشنواره پس از ارسال آثار و داوری آنها در آذر ماه برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار از طریق شناسه akhlaqmed@ در پیام رسان تلگرام اقدام نمایند.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */ بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» ، قوانین این جشنواره به شرح زیر است:

* آثار ارسالی بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی و فیلم‌نامه حتماً باید در صفحات A۴ با فونت B Nazanin و سایز ۱۴ با رعایت فاصله لازم میان خطوط تایپ شده باشند.

*قالب اشعار جشنواره، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک و ترانه می‌باشد.

– تعداد کلمات بخش داستان کوتاه و خاطره کرونایی حداکثر ۳۵۰۰ کلمه می‌باشد.

– فیلمنامه‌ها می‌بایست حداقل در ۵ صفحه و حداکثر در ۲۰ صفحه دارای شماره صفحه و خلاصه آن در ۲ صفحه ارائه شده باشد.

– ثبت نام فقط از طریق تکمیل اطلاعات در فرم اینترنتی و ارسال آثار به دبیرخانه مجازی جشنواره خواهد بود (به اطلاعات و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد).

– آثار ارسالی در بخش کاریکاتور می‌توانند سیاه و سفید یا رنگی بوده و باید در صفحات A۴ طراحی شده­ باشند.

– ثبت نام فقط از طریق تکمیل اطلاعات در فرم اینترنتی و ارسال آثار به دبیرخانه مجازی جشنواره خواهد بود (به اطلاعات و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد).

– درج مشخصات شرکت کننده (نام و نام خانوادگی، نام بخش جشنواره، دانشگاه محل تحصیل، شماره دانشجویی، شماره تماس، رشته و مقطع تحصیلی) در بخش‌های مختلف جشنواره در آخرین صفحه آثار ارسالی الزامیست.

– آثار ارسالی نباید سابقه ارسال در جشنواره دیگر را داشته باشند.

– حداکثر آثار ارسالی برای هر فرد در هر بخش می­‌تواند ۲ اثر باشد.

– دبیر خانه جشنواره مجاز است به منظور معرفی و تبلیغات جشنواره به صورت محدود از آثار راه یافته به جشنواره، استفاده نماید.

– تصمیم‌گیری نهایی در مواردی که در مقررات و شرایط حاضر پیش‌بینی نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

گفتنی است در هر بخش به نفر اول سه میلیون ریال اهدا خواهد شد و به نفر دوم و سوم نیز به ترتیب دو و یک میلیون ریال اختصاص می‌یابد و به کلیه شرکت کنندگان همه دانشگاه‌ها گواهی شرکت در جشنواره اعطاء خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!