بخش‌های تخصصی بیمارستان خفر ارتقا یافتند


بخش‌های تخصصی بیمارستان خفر ارتقا یافتند

شیراز-ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به بیماران، با خرید سه دستگاه سونوگرافی، تست ورزش و اکوی قلب برای بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) خفر به ارزش 40 میلیارد ریال، بخش‌های تخصصی این مرکز درمانی ارتقا یافتند.

قهرمان بمانا، سه‌شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: اگرچه پیشتر دستگاه سونوگرافی در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) خفر موجود بود اما با خرید دستگاه جدید سونوگرافی برای این بیمارستان، تشخیص‌های درمانی دقیق‌تر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این، با خرید دستگاه اکو قلب و تست ورزش که از ملزومات مهم پزشکی در درمان بیماران است، شهروندان خفری نیاز به مراجعه به جهرم ندارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار داشت: در هفته گذشته نیز بخش اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) خفر که دارای ۱۱ تخت بستری و یک اتاق ایزوله (جداسازی بیمار) است همراه با ۱۵ میلیارد ریال تجهیزات به بهره‌برداری رسید.

به گفته بمانا، این بخش در مدت کمتر از یک سال ساخته شده و هزینه مورد نیاز برای راه‌اندازی آن از محل اعتبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

وی، با اشاره به حضور متخصصان در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) خفر گفت: هم اینک ۹ متخصص در رشته‌های جراحی عمومی، بیهوشی، داخلی، اطفال و زنان و زایمان در حال خدمت در این بیمارستان هستند.

شهرستان خفر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!