فراری: خبری از عذر و بهانه یا پیشرفت جادویی نیست


فرمول یک ایران – مدیرعامل فراری، لوئیس کامیلری می گوید که هیچ بهانه ای برای وضعیت ناخوشایند تیم فرمول یکشان نمی آورد، در عوض آنها باید بر روی بهبود تمرکز کنند. چارلز لکلرک در تعیین خط هزارمین گرندپری فرمول یک فراری توانست با نتیجه ای امیدوارکننده در رده پنجم برای شروع مسابقه قرار بگیرد. راننده موناکویی توانست با استارتی در ابتدای مسابقه به رده...

فرمول یک ایران – مدیرعامل فراری، لوئیس کامیلری می گوید که هیچ بهانه ای برای وضعیت ناخوشایند تیم فرمول یکشان نمی آورد، در عوض آنها باید بر روی بهبود تمرکز کنند.

چارلز لکلرک در تعیین خط هزارمین گرندپری فرمول یک فراری توانست با نتیجه ای امیدوارکننده در رده پنجم برای شروع مسابقه قرار بگیرد. راننده موناکویی توانست با استارتی در ابتدای مسابقه به رده سوم برسد اما از آنجا به بعد بود که نشان داد فراری سرعت لازم برای حفظ آن رده را ندارد.

در کل فراری در فصل 2020 فرمول یک وضعیت خوبی نداشته و با 259 امتیاز فاصله با مرسدس در رده ششم جدول قهرمانی قرار دارد.

لوئیس کامیلری گفت:

گوش کنید، ما الان در یک چاه گیر کرده ایم و خودمان نیز این را می دانیم. عوامل زیادی دارد اما هرچه بگویم بهانه می شود، بهانه ای نداریم.

بنابراین آنچه مهم است، اول از همه تمرکز بر روی مشکلاتی بوده که پیش رو داریم و دوم هم کار سخت با عزم راسخ برای بازگشت به جایگاه مناسب است. اگر بطور واقع بینانه نگاه کنیم، راه سختی خواهد بود.

در فرمول یک ما همیشه در حال رقابت با زمان هستیم، هم در پیست و هم در مرحله پیشرفت، و هیچ چیز جادویی وجود ندارد. پس وقت را غنیمت خواهیم شمرد.

امیدوارم با انعطاف پذیری بیشتر در زمینه تنظیمات و ستاپ در سال آینده، حداقل بتوانیم جایگاه خود را ارتقا دهیم. برای مرسدس باید کلاه از سر برداشت، آنها کار خارق العاده ای انجام داده اند و ما در سال 2022 خواهیم دید که آیا قوانین جدید تغییری در رده ها ایجاد خواهد کرد یا خیر.

این امید ماست.

فراری: خبری از عذر و بهانه یا پیشرفت جادویی نیستفراری: خبری از عذر و بهانه یا پیشرفت جادویی نیست

چارلز لکلرک – فرمول یک توسکان موجلو 2020

تنها هدف فراری ، بازگشت به صدر:

به نظر من فراری و فرمول یک جدایی ناپذیر هستند. چگونه فرمول یک را بدون فراری تصور کنیم؟ یا برعکس؟

تنها تیمی هستیم که برای همیشه اینجا بوده ایم … دیگران می آیند و می روند. بله، تاریخ نیز فشار ایجاد می کند. بنابراین ما مشتاقانه منتظر دهه بعدی هستیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟