هلاکت چهار سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان


هلاکت چهار سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: چهار قاچاقچی موادمخدر در علمیات مسلحانه و مشترک پلیس استان های سمنان و پلیس سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند و 911 کیلوگرم تریاک نیز در این عملیات کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز سه شنبه به رسانه ها ابراز داشت: با اقدامات و پیگیری های تخصصی و اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر در شرق کشور به دست آمد.

وی افزود: پس از بررسی های دقیق و فنی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و تجمیع اطلاعات به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات صورت گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه تیم های عملیاتی از سوی ماموران کارکشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ۲ دستگاه سواری این محموله را حمل می کردند در میدان امام حسین(ع) شهرستان ایرانشهر، شناسایی شدند.

حسنی ادامه داد: قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با واکنشی به هنگام و مناسب از سوی ماموران انتظامی مواجه شدند و در این درگیری مسلحانه و سنگین، با شلیک دقیق ماموران انتظامی هر چهار قاچاقچی مواد به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۹۱۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای سوداگران مرگ خبرداد و گفت: علاوه بر این، ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و دو قبضه سلاح کلاشینکف و تعداد قابل توجهی مهمات مربوط به آن نیز کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس