دنیل ریکاردو در برابر الکس البون کاری نمی توانست کند


فرمول یک ایران – راننده استرالیایی تیم رنو، دنیل ریکاردو می گوید که سرعت لازم را برای دفاع کردن رده سومی خودش در برابر الکس البون در مسابقه توسکان را نداشت. دنیل ریکاردو در مسابقه موجلو تا جایی که می توانست از رده سومی خودش محافظت کرد اما رنویش دیگر بیشتر از این قدرتی نداشت: من دارم در ظاهر می خندم اما در باطن کمی درد می کشم. می دانید، این حس بین...

فرمول یک ایران – راننده استرالیایی تیم رنو، دنیل ریکاردو می گوید که سرعت لازم را برای دفاع کردن رده سومی خودش در برابر الکس البون در مسابقه توسکان را نداشت.

دنیل ریکاردو در مسابقه موجلو تا جایی که می توانست از رده سومی خودش محافظت کرد اما رنویش دیگر بیشتر از این قدرتی نداشت:

من دارم در ظاهر می خندم اما در باطن کمی درد می کشم. می دانید، این حس بین همه اعضای تیم وجود دارد.

کمی مصنوعی می باشد به این خاطر که ما مسابقه خوبی را داشتیم، استراتژی فوق العاده بود و استرول را آندرکات کردیم، شروع خوبی را داشتیم و خودمان را در نقطه مورد نظر قرار دادیم… فکر می کنم که اگر آلبون در لحظه شروع از من عبور می کرد ما می توانستیم بگوییم که باختیم اما ما جلو بودیم و او سرعت بیشتری نسبت به ما داشت.

دنیل ریکاردو اعتقاد دارد که تایر های سافت و سوخت کم به بالا رفتن سرعت RB16 آلبون کمک کرد:

احساس می کنم به مانند دو بخش اول، او به همراه من و استرول می آمد اما اینطور به نظر نمی رسید که او سرعت خیلی بیشتری داشته باشد. حدس می زنم که بابت سوخت کم و تایر های سافت، خودرویش کمی بیشتر زنده شد.

سکتور آخر بود که با دی آر اس واقعا فاصله کم می شد و او خیلی سریع با دی آر اس از من عبور کرد و من جوابی نمی توانستم بدهم…

ریکاردو در مورد شرایط رنو نیز گفت:

می دانستیم که در اسپا و مونزا قدرتمند خواهیم بود. در مورد این پیست نمی توانم بگویم که انتظارات بالایی را داشتیم. اما دوری که در مرحله تعیین خط زده شد و در رده پنجم قرار گرفتیم و بین 5 تیم برتر از لحاظ سرعت بودیم نوید اخبار خوبی را برای برخی از پیست های پیش رو می دهد.

مطمئنا مسابقه کسل کننده ای نبود. این چیزی بود که ما می ترسیدیم اما دقیقا مخالف آن نصیبمان شد و برای همین خوب خواهد شد که دوباره به این پیست برگردیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس