لکلرک از نبود ثبات در عملکرد SF1000 دارد خسته می‌شود


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک درباره عملکردش در گرندپری توسکان 2020 که هزارمین مسابقه فراری در فرمول یک هم بود، گفت که نبود ثبات در عملکرد SF1000 دارد او را کلافه می‌کند. لکلرک در تعیین خط توانست با نتیجه ای امیدوارکننده در رده پنجم برای شروع مسابقه قرار بگیرد. راننده موناکویی توانست که با استارتی در ابتدای مسابقه به رده سوم برسد اما از آنجا به...

فرمول یک ایرانچارلز لکلرک درباره عملکردش در گرندپری توسکان 2020 که هزارمین مسابقه فراری در فرمول یک هم بود، گفت که نبود ثبات در عملکرد SF1000 دارد او را کلافه می‌کند.

لکلرک در تعیین خط توانست با نتیجه ای امیدوارکننده در رده پنجم برای شروع مسابقه قرار بگیرد. راننده موناکویی توانست که با استارتی در ابتدای مسابقه به رده سوم برسد اما از آنجا به بعد بود که نشان داد فراری سرعت لازم برای حفظ آن رده را ندارد. می‌توان به جرئت گفت که پیست موجلو، امسال میزبان یکی از هیجان انگیزترین مسابقات چند فصل اخیر بود، در حالیکه شاهد دو پرچم قرمز به دلیل برخورد بین رانندگان بودیم با این حال در انتها لکلرک قادر بود که بین دوازده ماشین باقی مانده در پیست تنها به رده هشتم برسد.

عملکرد خوب لکلرک در تعیین خط اما ناامیدی در مسابقه

با اینکه عملکرد تیم اصیل ایتالیایی از ابتدای فصل ۲۰۲۰ بسیار کمتر از انتظارات بوده اما نتیجه تعیین خط لکلرک در پیست موجلو، پیستی که صاحبش هم خود فراری است، به تیم و هواداران این نوید را می‌داد که ممکن است نتایج بهتری از آنچه که تصور می‌کردند در انتظارشان باشد. اما دوباره ثابت شد که SF1000 ماشین غیرقابل پیش بینی‌ای است و لکلرک صبرش را در اینباره دارد از دست می‌دهد، می‌گوید که نمی‌تواند پیش بینی کند که چه زمانی ماشین عملکرد خوبی خواهد داشت:

ما فقط کند بودیم، چیز زیادی نیست که بتوانم به آن اضافه کنم. ما سرعت لازم را نداشتیم، من استارت خوبی داشتم، فکر کنم خودم را در بهترین موقعیت ممکن قرار دادم، دو ماشین مرسدس که جلوی من بودند داشتند از من فاصله می‌گرفتند در نتیجه هوای بدون تلاطمی پیش روی من بود، ولی فقط خیلی زیاد با ماشین در تقلا بودم.

باید صادقانه کار کنیم و سعی کنیم تا بفهمیم زیرا در برخی مسابقات ما در تعیین خط خیلی رقابتی نبودیم و در مسابقه عملکرد بهتری نشان دادیم، که ابتدای فصل اینگونه بود، اما الان به نظر می‌رسد که در تعیین خط کارمان را خیلی خوب انجام دادیم ولی سپس در طول مسابقه خیلی با ماشین در تقلا بودیم.

این لحظه سختی است.

لکلرک از نبود ثبات در عملکرد SF1000 دارد خسته می‌شودلکلرک از نبود ثبات در عملکرد SF1000 دارد خسته می‌شود

چارلز لکلرک – فرمول یک توسکان موجلو 2020

گله کردن فتل از نحوه شروع دوباره مسابقه پس از پرچم قرمز

هم‌تیمی لکلرک، سباستین فتل که در رده دهم مسابقه را به پایان رساند، استفاده از استارت با ترتیب قبل پرچم قرمز را برای شروع دوباره مسابقه مورد نقد قرار داد، و باور دارد که این روش تنها به بخشی از رانندگان کمک می‌کند. او گفت که این ورزش باید بیشتر روی سبقت گرفتن رانندگان تمرکز کند تا مطمئن شود آنها می‌توانند سبقت بگیرند، فتل پس از مسابقه در اینباره ذکر کرد:

من بخاطر نمی‌آورم که در یک روز این تعداد استارت را انجام داده باشم، معمولا شما فقط یک استارت دارید. باید بگویم که من واقعا طرفدار آن قانون نیستم [استارت بر اساس رده بندی پس از پرچم قرمز] زیرا اگر شما در سمت درست پیست باشید در نتیجه یک برتری بزرگ نسبت به آنهایی دارید که در سمت کثیف پیست هستند. ما در مونزا هم این را دیدیم. زمانیکه نصف مسابقه گذشته در پیست و خارج از خط مسابقه ای شما کلی تیکه لاستیک دارید و من فکر نمی‌کنم که این عادلانه باشد.

شاید ما باید روی ساختن ماشین هایی تمرکز کنیم که سبقت گرفتن برایشان آسان تر باشد و نه اینکه آنها را در یک موقعیت شانسی قرار دهیم.

لکلرک پس از این مسابقه در جدول قهرمانی رانندگان به رده هشتم نزول کرد و فتل در رده سیزدهم باقی ماند. تیم فراری نیز در جدول قهرمانی سازندگان در رده ششم تیم ها قرار دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا