انتقاد سباستین فتل از شروع مجدد مسابقه پس از پرچم قرمز


فرمول یک ایران – سباستین فتل از شروع مجدد بر روی خط استارت پس از پرچم قرمز انتقاد کرده و گفت که بهتر است بجای استفاده از چنین قوانینی، روی ساخت خودروئی بهتر برای سبقت گرفتن تمرکز کنند. هر دو راننده فراری در هزارمین مسابقه تیمشان توانستند امتیاز کسب کنند و این در حالی بود که با تصادف های متعدد راننده ها، در انتها فقط 12 راننده در پیست حضور داشتند....

فرمول یک ایرانسباستین فتل از شروع مجدد بر روی خط استارت پس از پرچم قرمز انتقاد کرده و گفت که بهتر است بجای استفاده از چنین قوانینی، روی ساخت خودروئی بهتر برای سبقت گرفتن تمرکز کنند.

هر دو راننده فراری در هزارمین مسابقه تیمشان توانستند امتیاز کسب کنند و این در حالی بود که با تصادف های متعدد راننده ها، در انتها فقط 12 راننده در پیست حضور داشتند. دو پرچم قرمز در حین مسابقه باعث شد تا علاوه بر استارت ابتدای مسابقه، شاهد دو استارت دیگر در وسط مسابقه باشیم که فتل درباره آنها گفت:

به یاد ندارم که این همه استارت را در یک روز انجام داده باشم، معمولاً شما فقط یک استارت دارید.

باید بگویم که من طرفدار تشکیل خط استارت بعد از پرچم قرمز نیستم زیرا اگر در سمت صحیح پیست باشید، در مقایسه با قسمت کثیف پیست، برتری بزرگی خواهید داشت.

شاید ما باید روی ساختن خودروهایی برای سبقت [گیری آسان تر] تمرکز کنیم، نه اینکه فقط شبیه لاتاری عمل کنیم. با این وجود، در مسابقه موجلو تفاوت زیادی را برای ما ایجاد نکرد.

بدیهی است که ما سخت رقابت کردیم و همه تلاشمان را برای به دست آوردن امتیاز انجام دادیم. ما به اندازه کافی سریع نبودیم و پاسخ به این مسئله دشوار است.

بیش از یک دلیل وجود دارد اما انتظار می رفت که سرعت مسابقه بهتری داشته باشیم بنابراین باید نگاهی به این موضوع بیاندازیم.

رسیدن به حس بهتری با خودرو غیر ممکن است؟ سباستین فتل پاسخ داد:

خیر، هنوزم در حال کار کردن بر روی خودرو هستم. هنوز چیزهایی وجود دارد که می توانم یاد بگیرم، اما بدیهی است که ایجاد تفاوت فاحش از نظر نتایج کار دشواری خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی