بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)


بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)

در بیانیه‌ای از سوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مطرح شد؛ جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام موهن نشریه فرانسوی تاکید کرد: از تمامی... ادامه مطلب نوشته بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در محکومیت اهانت به پیامبر (ص) اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

در بیانیه‌ای از سوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مطرح شد؛

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام موهن نشریه فرانسوی تاکید کرد: از تمامی نهادهای حقوقی بین‌المللی خواستار پیگیری این قضیه و برخورد با عوامل انتشار این کاریکاتور موهن هستیم.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایلنا، در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَی اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون‌ (سوره توبه ایه ۳۲)

بار دیگر دست اهانت مشتی کافر حربی از خدا بی‌خبر از آستین نشریه منحوس شارلی ابدو خارج شده و مجدداً به تمامی مسلمین جهان اثبات شد که این ملعونین پست در عناد کامل با دین مبین اسلام و شخص شخیص رسول‌الله (ص) هستند. و بار دیگر گفتار خداوند متعال در قرآن مجید اثبات شد که «وَ لَنْ تَرْضی‌ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‌ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدی‌ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا نَصیرٍ» (سوره بقره آیه ۱۲۰)

این اقدام ننگین که حتی خلاف همان حقوق بشر مصوب خود غرب است در حالی انجام می‌شود که امری مانند «هلوکاست» و حتی تحقیق و بررسی علمی پیرامون آن؛ همچنان برای جوامع غربی خط قرمز محسوب شده و پژوهشگران این عرصه را با محدودیت مواجه می‌سازد.

بازنشر این کاریکاتور موهن علیه رسول اعظم (ص) در راستای پروژه‌ی اسلام‌هراسی‌ای صورت پذیرفته که سالهاست توسط جبهه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ دنبال می‌شود و اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه که چاپ این کاریکاتور را مصداق آزادی بیان دانسته نیز تکمیل‌کننده بازنشر این کاریکاتور موهن محسوب می‌شود.

بی‌شک چاپ این کاریکاتور موهن دل تمامی مسلمین جهان را از تمامی فرق و مذاهب به درد آورده است و بر فرد فرد مسلمین جهان است که پاسخ درخوری را به این کافران از خدا بی‌خبر بدهند. هر چند که مطابق نص صریح قرآن تمامی أنبیا (ع) مورد تمسخر و استهزا قرار گرفته‌اند و البته استهزا کنندگان نیز به سزای اعمال خویش رسیده‌اند. «وَ لَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِنْ قَبْلِکَ فَحاقَ بِالَّذینَ سَخِرُوا مِنْهُمْ ما کانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُن‌». (سوره انعام آیه ۱۰) گو اینکه سنت خداوند متعال در این جهان این است که در درجه اول أنبیاء عظامش (ع) و در درجه بعدی أوصیا (ع) و مؤمنین مورد تمسخر و استهزا کافران بدطینت قرار گیرند و با این کار خبث طینت این اعداالله آشکار شود.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن از تمامی نهادهای حقوقی بین‌المللی خواستار پیگیری جدی این قضیه و برخورد با عوامل انتشار این کاریکاتور موهن است. همچنین از تمامی مسلمین جهان درخواست دارد که با حفظ اتحاد و یکپارچگی خویش پاسخ درخوری را به منتشرکنندگان این کاریکاتور موهن بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس