استقرار پزشکان متخصص کشوری در بیمارستان کیش


استقرار پزشکان متخصص کشوری در بیمارستان کیش

کیش-ایرنا- رئیس بیمارستان کیش گفت: بر اساس استانداردهای خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی، بیمارستان کیش در سطح درجه یک A قرار گرفته است.

مصطفی نادعلی نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار جراح فوق تخصص عروق، فوق تخصص قلب و جراح مغز و اعصاب که به عنوان چهره های شناخته شده کشوری نیز شناخته شده‌اند، در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به صورت دائم مستقر شدند.

وی بر ضرورت پشتیبانی خدمات درمانی در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: با توجه به این که مرکز درمانی بالغ بر ۳۰ هزار نفر مراجعه کننده دارد، نیازمند به چهار متخصص "داخلی، جراح، اطفال و بیهوشی" و همچنین پزشکان عمومی است که در این زمینه خدمات درمانی به بیماران ارائه می شود.

نادعلی نژاد افزود: در بیمارستان کیش "سی تی اسکن قلب، آنژیو و سونوگرافی زنان" فعال شده و به اقشار مختلف جامعه خدمات درمانی ارائه می شود.

وی با بیان این که در جزیره کیش کنترل خوبی در خصوص شیوع بیماری کرونا انجام شده است گفت: انجام جدا سازی دو لایه در سطح کشور، برای نخستین بار در بیمارستان کیش انجام شد که مورد استقبال و توجه دانشگاه علوم پزشکی نیز قرار گرفت.

رئیس بیمارستان کیش در رابطه با مرکز نگهداری بیماران عفونی و تنفسی "فیاک" اظهار داشت: در روزهای گذشته با حضور مشاور رئیس جمهور این مجموعه افتتاح شد و بخش درمانگاهی این مجموعه در حال آماده سازی است که همزمان با عملیاتی شدن داروخانه و تزریقات، بخش کامل تنفسی به آن ساختمان منتقل می شود و بیمارستان کیش عاری از هر گونه ورود بیماری عفونی خواهد شد.

نادعلی نژاد با بیان این که نمونه گیری های بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش کمتر از ۳ ساعت پاسخ داده می شود گفت: دستگاه پلاسما فرزیس بر اساس آخرین مدل روز می تواند در سرعت بخشیدن به درمان بیماران کرونا تاثیر گذار باشد که مذاکرات در این خصوص نهایی شده و این دستگاه در کنار امکانات این مجموعه به مراجعه کنندگان خدمات با کیفیت ارائه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی