استقرار پزشکان متخصص کشوری در بیمارستان کیش


استقرار پزشکان متخصص کشوری در بیمارستان کیش

کیش-ایرنا- رئیس بیمارستان کیش گفت: بر اساس استانداردهای خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی، بیمارستان کیش در سطح درجه یک A قرار گرفته است.

مصطفی نادعلی نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار جراح فوق تخصص عروق، فوق تخصص قلب و جراح مغز و اعصاب که به عنوان چهره های شناخته شده کشوری نیز شناخته شده‌اند، در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به صورت دائم مستقر شدند.

وی بر ضرورت پشتیبانی خدمات درمانی در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: با توجه به این که مرکز درمانی بالغ بر ۳۰ هزار نفر مراجعه کننده دارد، نیازمند به چهار متخصص "داخلی، جراح، اطفال و بیهوشی" و همچنین پزشکان عمومی است که در این زمینه خدمات درمانی به بیماران ارائه می شود.

نادعلی نژاد افزود: در بیمارستان کیش "سی تی اسکن قلب، آنژیو و سونوگرافی زنان" فعال شده و به اقشار مختلف جامعه خدمات درمانی ارائه می شود.

وی با بیان این که در جزیره کیش کنترل خوبی در خصوص شیوع بیماری کرونا انجام شده است گفت: انجام جدا سازی دو لایه در سطح کشور، برای نخستین بار در بیمارستان کیش انجام شد که مورد استقبال و توجه دانشگاه علوم پزشکی نیز قرار گرفت.

رئیس بیمارستان کیش در رابطه با مرکز نگهداری بیماران عفونی و تنفسی "فیاک" اظهار داشت: در روزهای گذشته با حضور مشاور رئیس جمهور این مجموعه افتتاح شد و بخش درمانگاهی این مجموعه در حال آماده سازی است که همزمان با عملیاتی شدن داروخانه و تزریقات، بخش کامل تنفسی به آن ساختمان منتقل می شود و بیمارستان کیش عاری از هر گونه ورود بیماری عفونی خواهد شد.

نادعلی نژاد با بیان این که نمونه گیری های بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش کمتر از ۳ ساعت پاسخ داده می شود گفت: دستگاه پلاسما فرزیس بر اساس آخرین مدل روز می تواند در سرعت بخشیدن به درمان بیماران کرونا تاثیر گذار باشد که مذاکرات در این خصوص نهایی شده و این دستگاه در کنار امکانات این مجموعه به مراجعه کنندگان خدمات با کیفیت ارائه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !