724 چاپ به روزترین و کاملترین سیستم محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب


آیا میدانستید در ۷۲۴ چاپ امکان مشاهده ریز قیمت انواع روش های چاپ کتاب وجود دارد؟آیا میدانستید پیش از چاپ کتاب می توانید از کارشناسان ما در رابطه با تمامی مراحل چاپ، مشاوره رایگان دریافت کنید؟آیا میدانستید می‌توان قیمت صفحات...

آیا میدانستید در ۷۲۴ چاپ امکان مشاهده ریز قیمت انواع روش های چاپ کتاب وجود دارد؟آیا میدانستید پیش از چاپ کتاب می توانید از کارشناسان ما در رابطه با تمامی مراحل چاپ، مشاوره رایگان دریافت کنید؟آیا میدانستید می‌توان قیمت صفحات رنگی و صفحات سیاه و سفید را به صورت تفکیک شده مشاهده کنید؟آیا می دانستید پیش از ثبت نهایی چاپ کتاب امکان ایجاد تغیر در درخواست وجود دارد؟

و ده ها سوال دیگر که در ذهن تمامی افرادی که با هدف چاپ کتاب به چاپخانه های آنلاین مراجعه می کنند وجود دارد، شما می توانید در ادامه برای کشف روش های نوین چاپ کتاب و جدید با ما همراه باشید.

"724 چاپ" به روزترین و کاملترین سیستم محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

نگاهی کوتاه به 724 چاپ

دنیای کتاب و کتابخانه از وجود تکنولوژی های آنلاین بی بهره نمانده اند و در سال های اخیر به راحتی می توان ردپای از این فناوری نوین را در خط یه خط نوشته ها مشاهده کرد و جالب است بدانید که در ۷۲۴ چاپ امکان مشاهده ریز فاکتور وجود دارد و شما می توانید از گام به گام مراحل چاپ کتاب و هزینه های آن مطلع شوید.

معرف اصلی ۷۲۴ چاپ ، سرعت خدمات رسانی و امکان مشاهده آنلاین قیمت و هزینه چاپ کتاب در کمترین زمان ممکن می باشد این مجموعه با بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته سعی در ارائه خدمات نوین به مشتریان و همکاران خود دارد به گونه ای که شما می توانید به صورت آنلاین هزینه چاپ کتاب را به روش های مختلف در صفحات متفاوت مشاهده کنید و بر اساس بودجه در نظر گرفته شده تغییرات لازم را در مراحل متفاوت چاپ کتاب اعمال نمایید.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

چگونه می توان از هزینه چاپ کتاب به صورت آنلاین مطلع شد؟

با توجه به اینکه در ۷۲۴ چاپ امکان محاسبه و مشاهده آنلاین هزینه چاپ وجود دارد پس بدون شک کاربران می توانند به روش های مختلف از هزینه نهایی آن مطلع شوند. اطلاعاتی که می تواند در قیمت نهایی و هزینه چاپ کتاب موثر باشد شامل موارد زیر می باشند:

قطع کتابتعداد تیراژنوع صحافیتعداد صفحات رنگینوع رنگ صفحهنحوه بسته بندی

تعداد تیراژ کتاب همچنین تعداد صفحات سیاه و سفید و رنگی از مهم ترین دلایل افزایش و کاهش هزینه چاپ کتاب هستند به علاوه جنس صفحات کتاب نیز یکی دیگر از عوامل موثر خواهد بود به عنوان مثال در صورتی که جنس صفحات رنگی را گلاسه انتخاب کنید می بایست گرم آن را نیز در نمونه های متفاوت مشخص نمایید البته می توانید برای کاهش هزینه ها از صفحات تحریر بهره ببرید.

"724 چاپ" به روزترین و کاملترین سیستم محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

هزینه چاپ کتاب بر اساس نوع صحافی آن نیز قابل تغییر است می توانید کتاب را بدون صحافی یا به صورت معمولی یا نفیس صحافی کنید که به محض انتخاب هزینه ها به صورت آنلاین محاسبه می گردد و در اختیار شما قرار می گیرد.

نحوه ثبت درخواست چاپ کتاب در 724 چاپ به چه صورت می باشد؟

استفاده از تکنولوژی ‌های نوین دنیا شرایطی را فراهم کرده که بتوان در کمترین زمان ممکن درخواست خود را در 724 چاپ ثبت نمایید بدین منظور ابتدا لازم است پس از ورود به سایت این مجموعه اطلاعات را فیلدهای مربوطه وارد کنید تا بتوان هزینه چاپ کتاب را پیش از پرداخت مشاهده نمایید و در صورت بالا بودن هزینه امکان ایجاد تغیرات در سفارش پیش از ثبت نهایی وجود دارد.

ثبت درخواست شما در صورت پر کردن ۴ بخش مربوط به هزینه هر صفحه، هر جلد کتاب، بسته بندی و در نهایت مبلغ کل می باشد که پس از تایید هزینه کتاب برای ثبت نهایی لازم است به صورت آنلاین آن را پرداخت نمایید و در ادامه منتطر تماس کارشناسان مربوطه باشید.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

آیا می توان پیش از پرداخت فاکتور و ثبت نهایی با کارشناسان 724 تماس گرفت؟

یکی از دلایل محبوبیت ۷۲۴ چاپ امکان چت آنلاین با کارشناسان واحد فنی می باشد. در چنین شرایطی شما می توانید پیش از ثبت نهایی چاپ کتاب با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و یا به صورت آنلاین در قسمت چت تعبیه شده صحبت کنید تا بر اساس مشاوره های رایگان ایشان تصمیم درستی بگیرید.

پس از ثبت درخواست، چند روز برای چاپ کتاب نیاز است؟

با وجود این که تمامی محاسبات پرداخت و ثبت ویژگی های کتاب به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، پس ازدریافت مجوز برای کتاب از طرف ناشر یا نویسنده در صورتیکه چاپ دیجیتال را برای تیراژ پایین انتخاب نمایید کتاب مورد نظر تقریباً یک هفته پس از ثبت نهایی به چاپ خواهد رسید اما برای کتاب‌هایی که به روش افست چاپ خواهند شد مدت زمان تخمین زده شده تقریبا۲۰ الی ۳۰ روز می باشد.

"724 چاپ" به روزترین و کاملترین سیستم محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

در 724 چاپ چند روش برای چاپ کتاب وجود دارد؟

در این مجموعه روش های متعددی برای چاپ کتاب وجود دارد که می‌توان بر اساس هزینه و مدت زمان دریافت کتاب روش متفاوت را انتخاب نمایید. در روش چاپ دیجیتال تمامی مراحلی که سبب کاهش روند چاپ کتاب خواهند شد حذف می‌شود و معمولاً سرعت آن به حداکثر می‌رسد به علاوه با بهره گیری از دستگاه های دیجیتال امکان چاپ کتاب به واسطه افراد کم تجربه تر نیز فراهم می باشد، به علاوه با استفاده از این روش می‌توان نمونه‌ ای از کار را مشاهده کرد و در صورت وجود مشکل آن را رفع و کار اصلی چاپ را آغاز نمود.

کلام آخر

مشغله زیاد کاری و خستگی روزانه سبب شده که افراد به دنبال روش های ساده برای ثبت سفارش و خرید خود باشند به علاوه سعی دارند این مزایا را در قبال هزینه کمتر دریافت نمایند به همین دلیل می توانند با انتخاب ۷۲۴ چاپ و بهره گیری از امکانات آن رفاه بیشتری را کسب نمایند. این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های نوین روز دنیا امکان محاسبه آنلاین هزینه نهایی کتاب را برای شما فراهم می کند به علاوه می توانید پیش از ثبت نهایی با همکاران و کارشناسان فنی در رابطه با مسائل مختلف ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که کتاب های الکترونیکی در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای را در میان افراد کسب نماید و شاید مهمترین دلیل محبوبیت آن را تولید ساده تر در کنار هزینه چاپ کمتر به نسبت چاپ معمولی کتاب عنوان کرد.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا