بیزنس اینسایدر: باید برای وقوع یک فاجعه مرگبار در ایالت اورگن آماده بود


بیزنس اینسایدر: باید برای وقوع یک فاجعه مرگبار در ایالت اورگن آماده بود

با توجه به ادامه آتش‌سوزی‌ها در «اورگن» آمریکا احتمالا این ایالت با یک فاجعه گسترده مواجه خواهد شد.

بیزنس اینسایدر: باید برای وقوع یک فاجعه مرگبار در ایالت اورگن آماده بود

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بیزنس اینسایدر به نقل از مقامات ایالت اورگن نوشت از آنجا که آتش‌سوزی همچنان در حال گسترش است و تعداد زیادی از مردم هنوز موفق به تخلیه منطقه نشده‌اند، باید برای وقوع یک فاجعه مرگبار گسترده آماده بود.

این پایگاه اینترنتی آمریکایی در گزارشی نوشت: آتش‌سوزی همچنان در سواحل غربی از جمله در اورگن در حال گسترش است، منطقه‌ای که مقامات تاکنون ۴۰ هزار نفر از ساکنان آن را از شعله‌های آتشی که میلیون‌ها هکتار را نابود و هزاران ساختمان را تخریب کرده است، دور کرده‌اند.

روز جمعه نیز «اندرو فلپس» رئیس دفتر مدیریت بحران اورگن، گفت این ایالت برای وقوع یک فاجعه مرگبار گسترده آماده می‌شود، زیرا آتش همچنان در حال گسترش در سراسر این ایالت است.

وی افزود: عملیات بازسازی طولانی در پیش داریم. عملیاتی که به سال‌ها زمان نیاز خواهد داشت.

اورگن یکی از ایالت‌هایی بود که از آتش‌سوزی‌های اخیر به شدت آسیب دید. بر اساس گزارش‌ها در این ایالت تاکنون شش نفر از جمله یک پسر ۱۲ ساله و مادربزرگش، جان خود را از دست داده‌اند.

«کیت براون» فرماندار اورگن، روز جمعه گفت، مقامات ۴۰ هزار نفر از ساکنان اورگان را تخلیه کرده‌اند، اما ۵۰۰ هزار نفر دیگر در حال حاضر در مناطق تخلیه حضور دارند.

مرکز ملی آتش نشانی نیز روز شنبه اعلام کرد، برای دیگر ایالت‌های منطقه از جمله کلرادو، کالیفرنیا و یوتا نیز دستور تخلیه صادر شده است. در ایالت کالیفرنیا تاکنون ۱۹ نفر براثر آتش سوزی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...