گلکسی اس 20 FE سامسونگ تأییدیه تنا را هم کسب کرد


گلکسی اس 20 FE سامسونگ تأییدیه تنا را هم کسب کرد

گجت نیوز گوشی گلکسی اس 20 FE سامسونگ موفق به کسب تأییدیه تنا شد. به لطف این اطلاعات، برخی از مشخصات فنی کلیدی گوشی Galaxy S20 FE 5G تأیید شدند. انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از گوشی گلکسی اس 20 FE (نسخه فن ادیشن گلکسی اس 20) رونمایی کند. طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از این گوشی... نوشته گلکسی اس 20 FE سامسونگ تأییدیه تنا را هم کسب کرد اولین...

گوشی گلکسی اس ۲۰ FE سامسونگ موفق به کسب تأییدیه تنا شد. به لطف این اطلاعات، برخی از مشخصات فنی کلیدی گوشی Galaxy S20 FE 5G تأیید شدند.

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از گوشی گلکسی اس ۲۰ FE (نسخه فن ادیشن گلکسی اس ۲۰) رونمایی کند. طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز کرده است، اما آخرین جزئیات به لطف تأییدیه تنا به دست آمده که اطلاعاتی از مدل ۵G آن را فاش می‌کند.

این گوشی که با شماره مدل SM-G7810 در سایت تنا حضور پیدا کرده، به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی، باتری ۴؛۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی پایه ۱۵ وات و ظرفیت پشتیبانی از ۲ سیم کارت مجهز است. ما همچنین می‌دانیم که این گوشی دارای ابعادی برابر با ۱۵۹.۸ در ۷۴.۵ در ۸.۴ میلی‌متر است که می‌تواند از نظر اندازه بین دو مدل گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس قرار بگیرد.

گلکسی اس 20 FE سامسونگ تأییدیه تنا را هم کسب کرد

گلکسی اس 20 FE سامسونگ تأییدیه تنا را هم کسب کرد

با توجه به اطلاعات به بیرون درز کرده ما می‌توانیم تأیید کنیم که این مشخصات مربوط به مدل Galaxy S20 FE است. نمایشگر این گوشی از نوع SuperAMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است که با گوریلا گلس ۳ از آن محافظت می‌شود. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز درون حفره‌ای در قسمت بالای این نمایشگر قرار دارد. روی قاب پشتی نیز ما یک حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال به همراه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا-واید و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار خواهیم داشت.

گوشی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در دو پیکربندی ۴G‌ و ۵G عرضه خواهد شد که مدل اول با چیپست اگزینوس ۹۹۰ و دومی با اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام وارد بازار خواهد شد. از دیگر جزئیات درخور ذکر این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب به لطف تأییدیه IP68، یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و فناوری اشتراک‌گذاری صفحه Wireless PowerShare اشاره کرد. سامسونگ قرار است این گوشی را در شش رنگ مختلف به فروش برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد