لوئیس همیلتون: شبیه ساز در موجلو کمکی نکرد


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون می گوید که حضور در شبیه ساز کمکی برای یادگیری پیست موجلو نکرده است و همتیمی او، والتری بوتاس به مراتب سریعتر از او در شروع آخر هفته بوده است. لوئیس همیلتون همیشه می گوید که ترجیح می دهد در شبیه ساز قرار نگیرد اما وقتیکه پیچ 15 پیست توسکانی را تجربه کرد، متوجه شد که وفق پیدا کردن با این پیچ سخت تر از چیزی بود که...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون می گوید که حضور در شبیه ساز کمکی برای یادگیری پیست موجلو نکرده است و همتیمی او، والتری بوتاس به مراتب سریعتر از او در شروع آخر هفته بوده است.

لوئیس همیلتون همیشه می گوید که ترجیح می دهد در شبیه ساز قرار نگیرد اما وقتیکه پیچ 15 پیست توسکانی را تجربه کرد، متوجه شد که وفق پیدا کردن با این پیچ سخت تر از چیزی بود که پیشتر می پنداشت:

اصولا من همیشه فکر می کردم که نقطه قوتم سریع یاد گرفتن یک پیست است. برای این پیست ما به شبیه ساز رفتیم که من هرگز نمی رفتم و احساس نمی کنم که هیچ مزیت خاصی داشته باشد.

رسیدن به این نقطه کار زیادی برد و فشار فوق العاده ای روی ما بود. بعد از حضور در پیست و زدن دورهایی، من برای رسیدن به حد مجاز در سکتور های مشخصی با چالش روبرو شده بودم. والتری واقعا در برخی از قسمت ها از من جلوتر بود.

بنابراین بله فشار بیشتر از همیشه بود به این خاطر که اگر من تلاش نمی کردم، آن وقت این نتیجه ای که الان به دست اوردیم را به دست نمی آوردیم.

همیلتون توضیح داد که چطور بازی را به نفع خودش تغییر داد:

جزییات زیادی وجود دارد که شما باید آن ها را بررسی کنید. شب گذشته من تمامی پیچ ها و سکتور ها را بررسی می کردم و واقعا در تلاش بودم تا بتوانم تنظیمات و ستاپ بهینه را به دست بیاورم.

به عنوان یک راننده مسابقه ای، یک خط کاملا مشخصی وجود دارد که بدانید آیا کم فرمانی دارید یا بیش فرمانی، آیا در حد مجاز خود می رانید یا خیر. برای مثال، شما می توانید در یک پیچ تا حد مجاز باشید اما در پیچ های دیگر خیر. می تواند پیچ اول باشد و دوم نباشد و سومی دوباره اینطور باشد.

بنابراین واقعا درک کردن اینکه بالانس و تعادل درستی را دارید و می دانید که وقتیکه به سمت حد مجاز می روید، چه چیزی را می خواهید و چه چیز هایی را نیاز دارید و باید تمامی نیاز های مقدماتی خودرو را برآورده کنید. این کار دانش زیادی را می طلبد.

به همین خاطر است که من احترام فوق العاده زیادی را نسبت به این راننده ها دارم چونکه فقط مهارت رانندگی نیست بلکه درک بسیاری از چیزهاست، اینکه مهندس باشید و در نهایت باید با این نوابغ کار کنید تا به اعداد و ارقام درست برسید. ما نیاز داریم که این کار را روی پیست انجام دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت