بیوگرافی شهره قمر

بیوگرافی شهره همراه با جزئیات درگیری های او با بازیگران + عکس های جدید و اینستاگرام

نامشهره
نام خانوادگیقمر
تاریخ تولد۱۲ مهر ۱۳۷۲
محل تولدسنندج
وضعیت تاهلمجرد
شغلبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۸۸ تا اکنون

شهره قمر کیست؟

شهره قمر بازیگر سینما متولد 12 مهر ماه سال 1372 در استان کردستان است..

لقب دختر هزار چهره سینما

خانم قمر به دلیل گریم های خاص و متفاوتش به دختر هزار چهره سینما معروف شده است. بسیاری از مخاطبانش وی را پرچم دار گریم های سنگین و متفاوت میدانند به طوری که همیشه از چهره و شخصیت واقعیش فرسنگ ها فاصله

شروع فعالیت هنری شهره قمر

شهره قمر فعالیت هنریش زمانی که تنها 15 سال داشت شروع کرد وی اولین حضور سینماییش را با بازی در فیلم سینمایی انعکاس به ثبت رساند. در فیلم سینمایی انعکاس شهره قمر در حالی که فقط 15 سال سن داشت با گریمه سنگینش در نقش یک زن 30 ساله ظاهر شد و توانست با بازی خوبش نامش را در سینما تثبیت کند.

اگر تمامی فیلم های سینمایی خانم قمر را که در تمامی آنها نقش اصلی دختر فیلم را بر عهده داشته در کنار هم قرار دهیم نمی توانیم تشخیص دهیم که بازیگر تمام این فیلم ها یک نفر است و آن هم شهره قمر دختر هزار چهره سینماست.و قطعا به خاطر همین گریم های سنگین و متفاوت وی را دختر هزار چهره سینمای ایران نامگذاری کرده اند. همچنین او می گوید:

در ایران استفاده از گریم های سنگین زیاد مرسوم نیست و بازیگری که گریم زیادی اشته باشد بسیار مورد تمسخر مردم واقع می شود و این بخاطر اطلاعات کم مردم است. به نظر من باریگرانی که گریم های متفاوت و سنگین را قبول میکنند بسیار جسور و شجاع اند.

وی هیچ علاقه ای به بازی در سریال و تله فیلم تلویزیونی ندارد .

حواشی (حمله به حامد بهداد)

وی هیچ گونه مصاحبه ای با هیچ رسانه ای نداشته و تنها در وب سایت شخصی و در اینستاگرامش فعالیت دارد. به تازگی او در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی به گفت گوی حامد بهداد نشان داد. گویا بهداد بعد از اعدام نشدن یک منافق گفته بود: خوش حالم که اعدام نشد! و شهره قمر در استوری خود نوشت:

جناب بازیگر، هنرمند یا هرچی بجای پز روشنفکری یه الگو درست اش برای هم نسلانت بعید نیس شمتم مثل دوستمون امروز گی جنسیتت زنه و فردا تکذیب کنی (اشاره به شایعه تغیر جنسیت محمدرضا فروتن) مثل طوطی حرفای تکراری منافقین رو غربال نکن. منافقین یا جاشون یا زباله هاست یا فراری کشورای بیگانه من اگر تعیین کننده حکم می بودم بلاشک حکم اعدام رو برای این خائنین تعیین میکردم.

خانم قمر پیش از این نیز برای ترانه علیدوستی خط و نشان کشیده بود، وی را تهدید کرده و نوشته بود که او یک از زمانی که متولد شده است ضد نظام ایران بوده است.

اینستاگرام شهره قمر + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آیکونعنوانلینک
اینستاگرام [مشاهده]
فیلم ها
تصویرعنوانسال انتشار
تصویر ندارد
عاشق پیشه1398
تصویر ندارد
کاتی و ستاره1395
تصویر ندارد
در مدت معلوم1393
تصویر ندارد
در بست آزادی1392
تصویر ندارد
باغ بهشت1392
تصویر ندارد
دل بی قرار1391
تصویر ندارد
چهار باندی1391
تصویر ندارد
کریستال1388
تصویر ندارد
انعکاس1388
تصویر ندارد
شرقی1388