آسمانخراش جهنمی / کارتونی به مناسبت سالگرد یازده سپتامبر


آسمانخراش جهنمی / کارتونی به مناسبت سالگرد یازده سپتامبر

به گزارش شیرین طنز، جواد علیزاده با انتشار کارتون زیر نوشت : یکی از تراژیک ترین، دراماتیک‌ترین ، دردناک ترین و غیر انسانی ترین وقایع... ادامه مطلب نوشته آسمانخراش جهنمی / کارتونی به مناسبت سالگرد یازده سپتامبر اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

به گزارش شیرین طنز، جواد علیزاده با انتشار کارتون زیر نوشت : یکی از تراژیک ترین، دراماتیک‌ترین ، دردناک ترین و غیر انسانی ترین وقایع تروریستی که من و‌ نسل من در عمرمان شاهد بودیم حادثه یازده سپتامبر بود.

وقتی من از تلویزیون لحظه ای را دیدم که هواپیمایی با کلی مسافر نگون‌بخت، با شدت و‌ نفرت تمام- البته نفرت ناشی از ذهن ربایندگانش- به برج هایی مملو از انسانهای بیگناه کوبید، قلبم به درد آمد و حسی از لحظه برخورد در من به وجود آمد که آنرا در همان زمان به تصویر کشیدم تا کمی از سنگینی این حس دردناک و غم درونی ام بکاهم و عنوان کارم‌ را با الهام از نام فیلمی معروف گذاشتم «آسمانخراش جهنمی» … .

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

و ببخشید که هرسال، این طرحم‌ را باز نشر و ‌تکرار می کنم ( و دوستان می توانند بازلایک‌! نکنند) اما فکر می کنم هرچه از این‌ حادثه ی عجیب و بیرحمانه و ضدانسانی بگوییم، کم‌ گفته ایم… بی شک وقوع چنین حوادث خشونت باری نشانه وجود بی عدالتی در جهان است اما برای مقابله با بی‌عدالتی، شاید راه های غیر خشونت بار تر و انسانی تر و سیاستمدارانه تری هم وجود داشته باشد و شاید هم وجود نداشته باشد!

اما این وسط، مسافران هواپیما و مردم عادی و غیر نظامی و ‌کودکان و ‌مادران چه گناهی کرده اند که باید تاوان بی عدالتی جهانی را بدهند و سرنوشت تلخی پیدا کنند و آیا رقم خوردن چنین سرنوشتی برای قربانیان مظلوم این قبیل وقابع خشن و بی منطق و کور، دلیل دیگری بر بی‌عدالتی در سرنوشت انسانها نمی تواند باشد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا