هنرمندان تبریزی با آثار خود شارلی ابدو را محکوم می‌کنند


هنرمندان تبریزی با آثار خود شارلی ابدو را محکوم می‌کنند

هنرمندان تبریزی با خلق آثار هنری، باز نشر کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در نشریه فرانسوی را محکوم می‌کنند. به گزارش شیرین... ادامه مطلب نوشته هنرمندان تبریزی با آثار خود شارلی ابدو را محکوم می‌کنند اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

هنرمندان تبریزی با خلق آثار هنری، باز نشر کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در نشریه فرانسوی را محکوم می‌کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدمحمدحسین بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: باید دولت‌های اروپایی به ویژه دولت فرانسه از تمام مسلمانان جهان عذرخواهی رسمی کنند.

او افزود: اقدام موهن نشریه فرانسوی که به بهانه آزادی بیان تکرار شده است، موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی است.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «محکوم نکردن این جرم بزرگ به بهانه آزادی بیان، عوام فریبی است» اظهار کرد: کاریکاتوریست‌ها و طراحان گرافیکی آذربایجان‌شرقی در محکوم کردن کاریکاتور موهن، طرح‌های گرافیکی و کاریکاتور‌های خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، هنرمندان تبریزی میتوانند آثار هنری خود را در محکومیت این حرکت موهن جهت نشر در فضای مجازی، به واتساپ حوزه هنری آذربایجان شرقی به شماره تماس ۰۹۳۳۷۵۶۹۹۵۷ ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط