خوشحالی لوئیس همیلتون از انتقال سباستین فتل به استون مارتین


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون می گوید که از پیوستن سباستین فتل به تیم مشتری مرسدس یعنی استون مارتین برای فرمول یک 2021، واقعاً خوشحال است. روز گذشته تیم ریسینگ پوینت که سال آینده با نام استون مارتین در مسابقات شرکت خواهد کرد، به طور رسمی تایید کرد که فتل در فصل 2021 فرمول یک، برای آنها رانندگی خواهد کرد و  سرجیو پرز نیز که از سال 2014 به این تیم...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون می گوید که از پیوستن سباستین فتل به تیم مشتری مرسدس یعنی استون مارتین برای فرمول یک 2021، واقعاً خوشحال است.

روز گذشته تیم ریسینگ پوینت که سال آینده با نام استون مارتین در مسابقات شرکت خواهد کرد، به طور رسمی تایید کرد که فتل در فصل 2021 فرمول یک، برای آنها رانندگی خواهد کرد و سرجیو پرز نیز که از سال 2014 به این تیم پیوسته بود، از این تیم جدا شده و از فصل بعد با این تیم ادامه نمی دهد.

لوئیس همیلتون درباره این انتقال گفت:

صادقانه بگویم که من فکر می کردم این مسیر ایده آلی برای اوست و می دانستم که چنین انتقالی صورت می گیرد.

من واقعاً از شنیدن این خبر خوشحال شدم زیرا این تیم مالک جدیدی دارد و در عملکرد خود نیز یک قدم بزرگ رو به جلو برداشته است و به رشد خود ادامه خواهد داد.

شاید جانبدارانه باشد اما معتقدم که تجربه او ارزش بسیار بالایی دارد. بدیهی است که او در فراری روزهای سختی را سپری کرده اما او قهرمان چهار دوره مسابقات بوده که می تواند تیم را در جهت بهتری از نظر توسعه خودرو هدایت کند.

چنین توسعه ای هیچوقت بدون یک راننده باتجربه ممکن نیست و این یک انتقال عالی برای خود تیم استون مارتین است. البته من برای سرجیو متاسفم؛ او یک راننده عالی بوده و من مطمئن هستم که گزینه های دیگری نیز خواهد داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!