تخلفات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می‌شود


تخلفات انتخاباتی در سمیرم و لنجان پیگیری می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مواردی از تخلفات تبلیغاتی در 2 حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان مشاهده شده که توسط دستگاه‌های نظارتی و بازرسی انتخابات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جمع‌آوری و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

حیدر قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاندیداهای ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان تا ساعت هشت صبح امروز فرصت داشتند تا بر بستر فضای مجازی و صدا و سیما تبلیغات خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از انتخابات تبلیغات محیطی ممنوع بود، ادامه داد: از امروز هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و صدا و سیما توسط نامزدها ممنوع است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آنچه موردنیاز برگزاری دومین مرحله انتخابات در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم بوده را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برای تامین اقلام موردنیاز برگزاری انتخابات و اجرای خوب آن هماهنگی صورت گرفته است، تصریح کرد: هم در ستاد انتخابات و هم در شهرستان‌های اقدامات و پیش بینی‌های مورد نیاز را انجام دادند.

قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات در این مرحله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، برگزاری انتخابات را با این شرایط پیش بینی کردیم.

وی اضافه کرد: به مردم ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم اطمینان می‌دهیم که تمامی دست اندرکاران حاضر در شعب اخذ رای غربالگری شدند و اقلام بهداشتی موردنیاز را در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان به رای دهندگان در این ۲ حوزه انتخابیه تاکید کرد: از ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رای استفاده کنند.

وی اظهارکرد: برای اینکه دقت لازم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم در هر شعبه یک ناظر بهداشتی پیش بینی شده است

قاسمی خاطرنشان کرد: تمهیدات حفاظت و امنیت شعب توسط کمیته‌های مربوطه با دستگاه‌های مربوطه هماهنگ شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

تعداد واجدان شرایط در شهرستان سمیرم ۵۳ هزار و ۸۹۰ نفر و در شهرستان لنجان ۱۸۷ هزار و ۷۸۳ نفر است.

۲۰۴ شعبه اخذ رای در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است.

استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد.

دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز