یورگن کلوپ: نقل و انتقالات؟ نمی توانیم همه چیز را یک شبه تغییر دهیم و مانند چلسی رفتار کنیم


یورگن کلوپ: نقل و انتقالات؟ نمی توانیم همه چیز را یک شبه تغییر دهیم و مانند چلسی رفتار کنیم

سرمربی آلمانی قرمزها معتقد است که برخی از باشگاه ها هیچگونه نگرانی‌ای نسبت به آینده خود...

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول معتقد است که هر چه قدر بازیکنان زیادی در یک پنجره نقل و انتقالاتی جذب شود، هماهنگی این بازیکنان سخت تر خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، چلسی در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب 6 بازیکن شده است و اکنون در تلاش است تا دو بازیکن دیگر را نیز جذب کند. این در حالی است که لیورپول تنها موفق به جذب یک بازیکن شده است. کلوپ در رابطه با نقل و انتقالات قرمزها می گوید:

در حال حاضر ما در دنیایی زندگی می کنیم که بلاتکلیفی و شک و تردید های زیادی نسبت به آینده وجود دارد. با این حال، به نظر می رسد که این بلاتکلیفی برای برخی از باشگاه ها اهمیت چندانی ندارد. ما باشگاه متفاوتی نسبت به سایر باشگاه ها هستیم. دو سال پیش، ما به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، سال گذشته موفق به قهرمانی در این رقابت ها شدیم و امسال با صدرنشینی در طول فصل، موفق به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شدیم. ما نمی توانیم در عرض یک شب همه چیز را تغییر دهیم و بگوییم: "اکنون می خواهیم مانند چلسی رفتار کنیم"

در ادامه کلوپ راجع به نقل و انتقالات چلسی در تابستان جاری صحبت می کند و می گوید:

آن ها بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته اند. قطعا چنین چیزی یک مزیت محسوب می شود اما آن ها باید خیلی سریع با یکدیگر هماهنگ شوند. بنابراین در نقل و انتقالات، صرفا بحث کیفیت بازیکنان مطرح نیست. شما نمی توانید 11 تن از بهترین بازیکنان دنیا را جذب کنید و امیدوار باشید تا در عرض یک هفته، آن ها مانند همیشه به بهترین شکل ممکن بازی کنند. همچنین این بازیکنان مشکلاتی را در کار کردن با یکدیگر در تمرینات نیز دارند و شاید این (عدم جذب بازیکنان فراوان) برای ما یک مزیت محسوب شود. ما مدت زیادی است که در کنار یکدیگر کار کرده ایم اما من می دانم که مردم نمی خواهند به چنین صحبت هایی گوش دهند. با این حال، ما سال گذشته نیز تقریبا با همین شیوه در نقل و انتقالات کار کردیم. ما نیز همیشه می خواهیم ترکیب خود را تقویت کنیم اما با شیوه متفاوتی این کار را انجام می دهیم.

همچنین بخوانید:

یورگن کلوپ: برای من عملکرد تیمی مهم تر از عملکرد فردی بازیکنان است

نقل و انتقالات چلسی | پس از جذب ادوارد مندی، دکلان رایس آخرین هدف آبی ها خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...