رادامل فالکائو: می خواهم برای اینتر میامی بازی کنم؛ بازیکنان کلمبیایی زیادی در آنجا حضور دارند


رادامل فالکائو: می خواهم برای اینتر میامی بازی کنم؛ بازیکنان کلمبیایی زیادی در آنجا حضور دارند

مهاجم 34 ساله گالاتاسارای، می گوید قصد دارد چند سال دیگری نیز به بازی کردن ادامه دهد. 

رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی گالاتاسارای از علاقه اش برای بازی در اینتر میامی، تیمی که تحت مالکیت دیوید بکام قرار دارد، صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، با وجود اینکه هنوز دو سال دیگر از قرارداد فالکائوی 34 ساله با گالاتاسارای باقی مانده، به نظر می رسد این مهاجم کلمبیایی، از حالا در خصوص آینده اش تصمیم گرفته است. فالکائو که سابقه پوشیدن پیراهن اتلتیکو مادرید، موناکو، منچستریونایتد و چلسی را در کارنامه اش دارد، می خواهد در آینده حضور در فوتبال ایالات متحده را نیز با پوشیدن پیراهن اینتر میامی تجربه کند. مهاجم با تجربه گالاتاسارای در گفت و گویی اظهار داشت:

هنوز دو سال دیگر از قراردادم با گالاتاسارای باقی مانده است اما می خواهم برای اینتر میامی بازی کنم چرا که در آنجا بازیکنان کلمبیایی زیادی بازی می کنند و این موضوع مرا به یاد کشورم می اندازد.

فالکائو در ادامه در خصوص برنامه های زندگی اش پس از بازنشستگی از فوتبال صحبت کرد و گفت:

برنامه ام این است که چند سال دیگر بازی کنم اما در خصوص آینده بعد از بازنشستگی نیز فکر کرده ام. دوست دارم چند فعالیت اقتصادی را همزمان انجام دهم اما اگر نتوانستم می خواهم کاری را انجام دهم که مرتبط با فوتبال باشد. من دوست ندارم سرمربی شوم و بیشتر به مسائل مدیریتی علاقمند هستم بنابراین می توانم سمت مدیریت ورزشی یک باشگاه را قبول کنم. اگر این اتفاق نیز نیفتد، دوست دارم مدیر برنامه شوم. چرا که به نظرم با تجربیاتم می توانم به بازیکنان جوان برای بهتر پیش بردن آینده حرفه ایشان کمک کنم.

همچنین بخوانید:
گونزالو هیگواین خواهان پیوستن به اینتر میامی است

بلیز ماتویدی به اینتر میامی پیوست / رسمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس