بررسی اولیه گوشی اکسون 20 ؛ نخستین اسمارت‌فون با دوربین زیر نمایشگر


بررسی اولیه گوشی اکسون 20 ؛ نخستین اسمارت‌فون با دوربین زیر نمایشگر

گجت نیوز گوشی اکسون 20 – Axon 20 محصول جدید شرکت ZTE است که برای اولین بار، قابلیت پنهان کردن دوربین جلو در زیر نمایشگر را به دست آورده است. برای برخی کاربران یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات در اسمارت‌فون‌های امروزی وجود یک ناچ و یا دایره سیاه بالای صفحه نمایشگر است؛ جایی که دوربین گوشی قرار گرفته... نوشته بررسی اولیه گوشی اکسون 20 ؛ نخستین...

گوشی اکسون ۲۰ – Axon 20 محصول جدید شرکت ZTE است که برای اولین بار، قابلیت پنهان کردن دوربین جلو در زیر نمایشگر را به دست آورده است.

برای برخی کاربران یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات در اسمارت‌فون‌های امروزی وجود یک ناچ و یا دایره سیاه بالای صفحه نمایشگر است؛ جایی که دوربین گوشی قرار گرفته و این دوربین تا حدی جلوی شرکت‌ها را نیز برای ساخت یک محصول بهتر می‌گیرد. تلاش شرکت‌های سازنده گوشی‌های مدرن، ظاهرا در قسمت تمام صفحه کردن اسمارتفون‌ها هنوز با وجود یک نقطه اضافی (یا شاید هم ضروری) بالای نمایشگر، با مشکل مواجه است؛ مشکلی که رفته رفته ممکن است با پیشرفت تکنولوژی به طور کامل برطرف شود.

از چندی قبل شایعاتی پیرامون ساخت برخی گوشی‌های جدید با قابلیت پنهان کردن دوربین سلفی زیر نمایشگر می‌گذرد و اینطور که پیداست کمپانی ZTE موفق به انجام این کار شده است.

گرچه پیش‌تر نیز برخی شرکت‌ها مانند شیائومی، خبر ساخت یک گوشی با دوربین سلفی پنهان را داده بودند، اما در نهایت این محصول جدید ZTE یا همان اکسون ۲۰ است که یک قدم جلوتر آمده تا تکنولوژی ساخت گوشی‌های هوشمند را متحول سازد.

اگر خبر معرفی این گوشی برایتان جالب بوده، در ویدئو جدید گجت تی وی با ما همراه باشید تا به بررسی کامل‌تر آن بپردازیم.

بررسی ویدیویی گوشی زد تی ای-ZTE Axon 20

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟