عمده فروش شرق کشور حین ترانزیت موادمخدر دستگیر شد


عمده فروش شرق کشور حین ترانزیت موادمخدر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: یک قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان خراسان جنوبی دستگیر شد.

عمده فروش شرق کشور حین ترانزیت موادمخدر دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و به استان خراسان جنوبی انتقال دهد. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگیر خودروی تریلر محموله را تهیه و پس از گذشتن از استان کرمان در حال حرکت به سوی استان خراسان جنوبی می‌باشد، عنوان کرد: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی توسط ماموران عملیات ویژه این پلیس، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به "استان خراسان جنوبی"شهرستان بیرجند اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی خودروی متهم در حوالی محور مواصلاتی به شهر "ذنوغان" شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

حسنوند ادامه داد: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند در عملیات مشترک خودروی متهم را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۲ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال در شهرستان بیرجند انتقال یافت و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا