گوشی ارزان موتورولا با دوربین 64 مگاپیکسلی


گوشی ارزان موتورولا با دوربین 64 مگاپیکسلی

مجله آنلاین موبنا – به گزارش انگجت، گوشی جدید موتورولا از نمایشگری با دقت 1080 پیکسل بهره می گیرد و قیمت آن حدود 300 دلار خواهد بود. گوشی یادشده باتری 5000 میلی آمپری خواهد داشت که استفاده از آن را برای یک روز تسهیل می کند. نمایشگر این گوشی 6.81 مگاپیکسلی خواهد بود و از جمله دیگر امکانات آن می توان به 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش انگجت، گوشی جدید موتورولا از نمایشگری با دقت ۱۰۸۰ پیکسل بهره می گیرد و قیمت آن حدود ۳۰۰ دلار خواهد بود.
گوشی یادشده باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت که استفاده از آن را برای یک روز تسهیل می کند. نمایشگر این گوشی ۶.۸۱ مگاپیکسلی خواهد بود و از جمله دیگر امکانات آن می توان به ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۱۰ اشاره کرد.
در مورد ویژگی های فنی دوربین سلفی این گوشی هنوز خبری منتشر نشده است. موتورولا قبلا هم گوشی ارزان جی ۹ پلی را به قیمت ۱۷۰ دلار عرضه کرده بود. موتورولا سابقه عرضه گوشی های گران قیمت را هم دارد که از جمله آنها می توان به موتو وان جی به قیمت ۵۰۰ دلار اشاره کرد. این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون ۷۶۵ و نمایشگر فوق دقیق ۶.۷ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...