از در و دیوار برای انتخاب سرمربی استقلال به ما پیشنهاد شد!


احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که بازیکنانی که امروز در تمرین استقلال حضور نداشتند، فردا به تیم اضافه خواهند شد.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که بازیکنانی که امروز در تمرین استقلال حضور نداشتند، فردا به تیم اضافه خواهند شد.

به گزارش باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه با مجید نامجومطلق سرمربی این تیم، در جمع بازیکنان حاضر شد و گفت: جا دارد ابتدا از زحمات فرهاد مجیدی تشکر کنم. او متعلق به استقلال است و امیدوارم دوباره روزی روی نیمکت این تیم بنشیند. نمی‌خواهم صحبت از گذشته کنم، چون ما یک جام پیش روی‌مان قرار دارد. انتظار هواداران این است که با تمام توان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم‌. ما می‌توانیم از حیثیت باشگاه در این رقابت‌ها دفاع کنیم.

وی افزود: از آقای نامجومطلق هم بابت پذیرش این سمت تشکر می‌کنم. ایشان از اسطوره‌های استقلال است و همچنین از سایر اعضای تیم که در این شرایط کنار استقلال ماندند هم تشکر می‌کنم. از در و دیوار این چند روز پیشنهاد درباره کادر فنی به ما شد، ولی گزینه اول ما خود مجیدی بود و در ادامه گزینه‌مان آقای نامجومطلق بود. نامجومطلق فردی کاربلد، فنی و باشخصیت است. همه باید کمک کنیم تا تیم به موفقیت برسد. باقی بچه‌ها هم ان‌شاءالله فردا اضافه خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: الان سه روز است که جلسه هیئت مدیره برای تأمین منابع مالی داریم و تلاش می‌کنیم تا قبل از بازی اول در دوحه، به شما عزیزان پرداختی داشته باشیم. یکسری از بازیکنان نسبت به امسال با توجه به دقایقی که بازی کرده‌اند، قراردادشان پایین است که روی آنها تجدیدنظر خواهیم کرد. اگر بازیکنی هم پیشنهاد بزرگی دارد که روی زندگی‌اش اثر دارد، ما خوشحال می‌شویم که به او کمک کنیم، چون دوران حرفه‌ای مدت کمی است و بازیکنان روی زندگی خود هم حساب می‌کنند، ولی اگر پیشنهاد خاصی نیست، در نظر داشته باشید که اینجا استقلال است، بازیکنان بزرگی داشته و هواداران پرشوری دارد. امیدوارم بتوانیم در نهایت دل هواداران را شاد کنیم. ما الان بهترین کادر را داریم.

سعادتمند در ادامه به نگرانی برخی بازیکنان اشاره کرد و گفت: از بچه‌هایی که نگران هستند، می‌خواهم نگرانی را دور بریزند. مشکلات را با ما در میان بگذارید. آنجا صحبت می‌کنیم و یکدیگر را قانع می‌کنیم. اقدامات اقتصادی خوبی انجام شده و ان‌شاءالله ۱۰ روز دیگر مشکلی نخواهد بود. امروز هم آمدیم تا آقا مجید که البته نیاز به معارفه ندارد، را رسما به شما عزیزان معارفه کنیم. ان‌شاءالله کنار هم مشکلات را حل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی