هوگو لوریس: اعتماد به نفس مارسیال نسبت به گذشته بیشتر شده است


هوگو لوریس: اعتماد به نفس مارسیال نسبت به گذشته بیشتر شده است

لوریس معتقد است که اعتماد به نفس مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ نسبت به قبل افزایش یافته...

آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد به تیم ملی فرانسه برای شرکت در رقابت های لیگ ملت های اروپا دعوت شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، هوگو لوریس، دروازه بان تیم ملی فرانسه معتقد است که اعتماد به نفس آنتونی مارسیال نسبت به گذشته بیشتر شده است و در این رابطه می گوید:

نمی دانم که آیا این موضوع به رابطه او و سولسشر ارتباطی دارد یا خیر اما می توانیم ببینیم که آنتونی اعتماد به نفس بیشتری دارد. همین موضوع باعث شده است تا او در فصل گذشته گل های زیادی را به ثمر برساند. او در منچستریونایتد درک بسیار خوبی از بازیکنان اطرف خود دارد. از او انتظارات زیادی وجود دارد و در فصل آینده نیز باید عملکرد خوب خود را تکرار کند.

فرانسه فردا باید به مصاف کرواسی برود و این در حالی است که در فینال جام جهانی 2018، تیم ملی فرانسه موفق به شکست کرواسی با نتیجه 4-2 شد. لوریس درباره مقایسه بازی با کرواسی در لیگ ملت های اروپا و بازی قبلی این دو تیم در فینال جام جهانی می گوید:

این مسابقه را به عنوان یک بازی تلافی جویانه و برای انتقام گیری در نظر نمی گیریم. این یک رقابت دیگری است. این بازی با فینال جام جهانی کاملا متفاوت خواهد بود. ما انتظار داریم که کرواسی پس از شکست مقابل پرتغال، برای اعاده حیثیت به میدان بیاید. ما سعی می کنیم تا پیروزی مقتدرانه تری نسبت به پیروزی مقابل سوئیس کسب کنیم.

همچنین بخوانید:

وس براون: مارسیال بهترین بازیکن منچستریونایتد در فصل 20-2019 بود

هوگو لوریس: مستند تاتنهام را تماشا نمی کنم چون ترجیح می دهم در حال زندگی کنم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403