تاثیر احتمالی مصاحبه جنجالی گل محمدی بر نقل و انتقالات پرسپولیس


تاثیر احتمالی مصاحبه جنجالی گل محمدی بر نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیسی ها در انتظارند تا ببینند آیا گل‌محمدی واقعا نامه قطع همکاری به باشگاه پرسپولیس می‌زند یا خیر؟ نوشته تاثیر احتمالی مصاحبه جنجالی گل محمدی بر نقل و انتقالات پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تاثیر احتمالی مصاحبه جنجالی گل محمدی بر نقل و انتقالات پرسپولیس

گل‌محمدی امروز نامه قطع همکاری می‌زند؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۹
تاثیر احتمالی مصاحبه جنجالی گل محمدی بر نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیسی ها در انتظارند تا ببینند آیا گل‌محمدی واقعا نامه قطع همکاری به باشگاه پرسپولیس می‌زند یا خیر؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس عصر شنبه با شوکی غیرقابل باور مواجه شد و سرمربی خود را یک بار دیگر در مقام استعفا دید. یحیی گل‌محمدی که ۷ سال پیش با شکست در جام حذفی از سمت خود کناره گیری کرده بود، این بار به عنوان مربی قهرمان لیگ استعفا داد تا سرخ ها در آستانه سفر به دوحه برای انجام بازی لیگ قهرمانان آسیا در شوکی عمیق فرو بروند.

این کناره‌گیری که میزان کیفیتش امروز محک می‌خورد، به دلیل نابسامانی های مدیریتی پرسپولیس که خود را در جدایی ستاره ها، وضعیت نامطلوب پرداختی و ناکامی در نقل و انتقالات نشان داده، رقم خورد اما مشخص نیست که سرمربی پرسپولیس تا چه حد در استعفای خود جدی است.

گل‌محمدی که البته طبق گفته های دیروزش تا پایان لیگ قهرمانان آسیا سرمربی پرسپولیس خواهد ماند، اعلام کرد که قرار است امروز (دوشنبه) به باشگاه پرسپولیس نامه بزند و قطع همکاری اش را اعلام کند و حالا همه منتظرند تا ببینند او در ساعات پیش رو چه تصمیمی خواهد گرفت.

نکته مهم این است که شاید اعلام نارضایتی یحیی از مدیریت پرسپولیس سبب شود تا در آخرین ساعات باقی مانده برای ارسال فهرست آسیایی، مدیران این باشگاه بتوانند بخشی از خواسته های یحیی را عملی کنند و دستکم دو سهمیه باقی مانده لیگ برتری را بخرند و با ارسال نامشان به AFC سرخ ها را با قدرت بیشتری به آسیا بفرستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی