سایت فروش سهام عدالت در بانک کشاورزی


سایت فروش سهام عدالت در بانک کشاورزی

فروش سهام عدالت برای کسانیکه شماره شبای بانک کشاورزی را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند همچنان به صورت غیر حضوری مقدور است و سایت فروش سهام عدالت در بانک کشاورزی نیز اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر، کسانیکه شماره شبای سامانه سهام عدالت مربوط بانک کشاورزی اعلام کردند با مراجعه به سایت فروش سهام عدالت در بانک کشاورزی میتوانند اقدام به فروش سهامشان کنند.

سایت فروش سهام عدالت در بانک کشاورزی

ارائه خدمت فروش 30 درصد سهام عدالت به دو صورت حضوری و غیرحضوری برای افرادی که در بانک کشاورزی حساب داشته و شماره شبای خود را به سازمان خصوصی سازی به منظور واریز سود سهام اعلام کرده و در سامانه سهام عدالت ، روش مستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده باشند همچنان امکانپذیر است.

در روش حضوری، این افراد می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به شعب بانک کشاورزی ضمن تکمیل فرم مربوطه، نسبت به فروش 30 درصد سهام عدالت خود اقدام کنند و در روش غیر حضوری می بایست به صفحه اصلی اینترنت بانک کشاورزی به نشانی https://se-agribourse.rayanbroker.ir/ مراجعه فرمایند.

مبلغ واریزی بانک کشاورزی برای فروشندگان سهام عدالت چقدر است؟

حیدر سلیتی، مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی گفت: مبلغ واریز شده که مشتریان نیز نسبت به آن معترض هستند فقط پول فروش یک سهم است و همه ۳۰ درصد سهام عدالت را شامل نمی‌شود.

وی افزود: ما همه این ۳۰ درصد از سهام عدالت را برای همه سهامدارانی که به بانک کشاورزی درخواست فروش داده‌اند فروخته‌ایم، اما شرکت سپرده‌گذاری مرکزی فایل واریزی سهام عدالت را به صورت تجمیعی برای ما ارسال می‌کنند و به صورت فرد به فرد نیست.

وی عنوان کرد: در روز ۱۸ خرداد ماه نیز حدود ۳۴ میلیارد تومان سهام عدالت فروخته شده که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به ما قول داده که فایل آن را در روز یکشنبه هفته آینده بدهد که براساس فایل تایید شده به حساب متقاضیان واریز شود؛ با این حساب کارگزاری بانک کشاورزی حدود ۸۴ میلیارد تومان از سهام عدالت مشتریان خود را فروخته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !