امسال بیش از 8100 طرح اشتغال مددجویی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود


امسال بیش از 8100 طرح اشتغال مددجویی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال در راستای خودکفایی مددجویان و کاهش نیاز آنان، هشت‌هزار و 141 طرح اشتغال مددجویی در استان اجرایی می شود.

جعفر پژوهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان اعتباری که برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده شامل ۲ هزار وو ۴۴۰ میلیارد ریال می شود که از منابع امدادی، تبصره ۱۶ بانکی و اشتغال پایدار روستایی تامین خواهد شد.

وی از اجرای طرح "رویداد ملی صنایع روستادوست" به عنوان یکی از آخرین طرح های مبتنی بر اشتغال مددجویی کمیته امداد از ۲۵ مهر در آذربایجان غربی خبر داد و اضافه کرد: در این راستا از تمام کارآفرینان، مخترعین، صنعتگران، شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده دعوت می‌شود تا در این جشنواره به آدرس www.emdad.ir شرکت کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بیان کرد: طرح‌های مورد نظر در قالب این برنامه مهم اشتغالزا باید از سه ویژگی نوآوری، به صرفه بودن در مقیاس و بهره مندی از فناوری ساده برخوردار باشند.

پژوهان اظهار کرد: تشویق‌هایی که برای این طرح در نظر گرفته شده است شامل پرداخت جوایز نقدی به سه طرح اول، اعطای تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت در اجرایی کردن طرح‌ها و ایده‌ها، معرفی محصول نهایی به بازار هدف و دعوت از طرح‌های برگزیده جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی است.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر حدود ۱۸۸ هزار نفر در قالب ۹۰ هزار خانوار در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج