توزیع پیتزا در بین کودکان کار و ایتام 


توزیع پیتزا در بین کودکان کار و ایتام 

فهیمه برخان گفت: هم زمان با عاشورای حسینی 300 عدد پیتزا پخت شده و پس از بسته بندی در بین کودکان کار و ایتام توزیع شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با عاشورای حسینی ۳۰۰ عدد پیتزا پخت شده و پس از بسته بندی در بین کودکان کار و ایتام توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: این اقدام با مشارکت بسیج دانش آموزی انجام شد و هر عددو پیتزا به ارزش ۱۳ هزار تومان بود.

وی بیان کرد: از آنجایی که بچه های کار و ایتام به دلیل عدم تمکن مالی نمی توانند پیتزا خریداری کرده و شاید آرزوی خیلی از این بچه ها چشیدن طعم پیتزا باشد بنابراین تصمیم گرفتیم در روز عاشورا در بین آنها پیتزا توزیع کنیم.

برخان ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون هم زمان با روز عاشورا آغاز طرح چله قرائت زیارت عاشورا است که با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون در حال اجرا می باشد و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج با بیان این مطلب که فعالیت های و برنامه های جهادی کانون همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: قبل از شروع دهه اول محرم با کمک مالی اعضای کانون، یک عدد چرخ گوشت و یک عدد جارو برقی به یک زوج جوان نیازمند اهدا شد و علاوه بر این نیز یک پتو و یک سرویس ظرف به یک زوج نیازمند دیگر کمک شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: به لطف خداوند و با همراهی مردم عزادار، مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا