با انجام ندادن این کار دیگر هیچ گاه موهای خود را از دست نخواهید داد


آسیب رسیدن به موهای بلند همیشه یکی از بزرگ ترین ترس های بانوان است. همواره مراقبت و رسیدگی های زیادی را نسبت به موهای خود داشته اند اما به ناگاه به علت عادت رفتاری نامناسب و یا یک اشتباه موهای زیبا و بلند آن ها دچار آسیب شده است. آیا می دانید چرا موهای شما آسیب می بینند؟

با انجام ندادن این کار دیگر هیچ گاه موهای خود را از دست نخواهید داد

آسیب رسیدن به موهای بلند همیشه یکی از بزرگ ترین ترس های بانوان است. همواره مراقبت و رسیدگی های زیادی را نسبت به موهای خود داشته اند اما به ناگاه به علت عادت رفتاری نامناسب و یا یک اشتباه موهای زیبا و بلند آن ها دچار آسیب شده است. می دانید چرا موهای شما آسیب می بینند؟

موهای شما به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی و استرس و نورخورشید و عوامل دیگر آسیب جدی می بینند که اگر بر طرف نشود باعث ریزش مو و طاسی می شود.

در ادامه عوامل ایجاد کننده آسیب در مو و چگونگی درمان آن را بخوانید.

برای داشتن موهای زیبا و بلند و مراقبت از آن ها همیشه لازم نیست تا از تقویتی و شامپوهای گران قیمت و یا رژیم های سنگین استفاده کنید گاهی تنها اصلاح رفتار و عادت های روزانه می تواند برای موهای شما از هر مراقبت ویژه بهتر و تاثیر گذار تر باشد .

با انجام ندادن این کار دیگر هیچ گاه موهای خود را از دست نخواهید داد

این عوامل همواره نادیده گرفته می شوند اما شما می توانید با توجه به همین عوامل و رعایت این نکات موهای زیبا و بلند داشته باشید. این عوامل مانند:

استرس

موهای مرطوب

اشعه ماورا بنفش

ابزار صاف کردن و یا فر کردن مو

رنگ مو

دکلره کردن مو

مواد شیمیایی مانند نرم کننده و شامپوها

آلودگی

عفونت های قارچی

مدل بستن موها

خاکستری شدن زود رس موها

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

جدیدترین قیمت انواع پژو پارس در بازار | 52.4 هزار قیمت پراید و تیبا در بازار؛ تیبا در یک قدمی ۱۰۰ میلیونی شدن! | 18.0 هزار تویوتا با قلب پراید؛ محصول جدید سایپا چگونه خودرویی است؟+ عکس | 18.6 هزار آغاز ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی به مدت ۱ ماه | 13.3 هزار پیش بینی صعود اونس طلا تا مرز ۳۰۰۰ دلار | 25.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس