تشکر معاون درمان وزارت بهداشت از هیات های مذهبی برای رعایت شیوه نامه بهداشتی


تشکر معاون درمان وزارت بهداشت از هیات های مذهبی برای رعایت شیوه نامه بهداشتی

جان بابایی گفت: از گروه‌های مذهبی تشکر می‌کنم مانند ماه رمضان به خوبی با ما همراهی کردند  و اکنون نیز در محرم به خوبی شیوه نامه ها را رعایت می‌کنند.

تشکر معاون درمان وزارت بهداشت از هیات های مذهبی برای رعایت شیوه نامه بهداشتی

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت اظهار کرد: خوشبختانه در هیات مذهبی به خوبی شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت می‌شود، اما نگرانی ما از برخی افراد است که در این ایام به سفر رفتند یا خواهند رفت چرا که در سفرها و مهمانی‌ها فاصله به خوبی رعایت نمی‌شود و اگر فردی ناقل باشد دیگران را مبتلا خواهد کرد.

او ادامه داد:چرخه انتقال ما بیشتر افراد زیر ۲۰ سال و کودکان هستند, و در مقابل سالمندان هم در معرض خطر هستند که در صورت ابتلا احتمال فوتی آن‌ها بیشتر است. اگر چه تیم‌های بیمارستانی ما آماده هستند، اما مردم باید رعایت کنند.

بیشتر بخوانید

هشدار جهانپور درباره ویزیتور‌های ناصرخسرو/ داروهای آنتی وایرال در کاهش مرگ کرونا امیدواری ایجاد نکرده است

جان بابایی بیان کرد: از گروه‌های مذهبی تشکر می‌کنم مانند ماه رمضان ائمه جماعات و گروه های مذهبی در مساجد به خوبی با ما همراهی کردند و اکنون نیز در محرم به خوبی شیوه نامه ها را رعایت می‌کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون تعداد بیماران سرپایی، بستری و فوتی رو به کاهش است و این نشان دهنده همکاری گروه‌های مذهبی است که جای تشکر دارد.

جان بابایی گفت: وزارت بهداشت نمی‌تواند نقش باز دارنده‌ای داشته باشد، ولی سایر حوزه‌ها می‌توانند سفرها و رفت و آمد‌های بی مورد را محدود کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق