رونمایی از پلتفرم جدید مک لارن و تائید تولید محصول هیبریدی در سال 2021


مک لارن پیش از این خودروهای P1 و اسپیدتیل را عرضه کرده و بنابراین با تولید سوپرکارهای هیبریدی بیگانه نیست. این خودروساز بریتانیایی اقدام به طراحی پلتفرم کاملاً جدیدی کرده که اولویت اصلی آن استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده می‌باشد. اولین محصولی که از این زیرساخت جدید استفاده خواهد کرد سال آینده پدیدار خواهد … The post رونمایی از پلتفرم جدید مک...

مک لارن پیش از این خودروهای P1 و اسپیدتیل را عرضه کرده و بنابراین با تولید سوپرکارهای هیبریدی بیگانه نیست. این خودروساز بریتانیایی اقدام به طراحی پلتفرم کاملاً جدیدی کرده که اولویت اصلی آن استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده می‌باشد. اولین محصولی که از این زیرساخت جدید استفاده خواهد کرد سال آینده پدیدار خواهد شد هرچند مک لارن اشاره‌ای به این خودرو نداشته است.

رونمایی از پلتفرم جدید مک لارن و تائید تولید محصول هیبریدی در سال 2021

اگر درباره سخت‌افزار اضافی موردنیاز برای جای دادن قوای محرکه هیبریدی در محصول جدید مک لارن نگران بوده و به اضافه‌وزن محصولات آتی این شرکت نیز فکر می‌کنید باید بدانید که همه‌چیز حساب شده خواهد بود زیرا معماری جدید از فیبر کربنی بیشتری برای کاهش حداکثری وزن استفاده کرده و خودروها نیز ایمن‌تر از محصولات کنونی خواهند بود. این برند بدون اشاره به جزئیات بیشتر می‌گوید پلتفرم جدید بر پایه فرایندهای کلاس جهانی و تکنیک های به‌روز طراحی شده تا وزن کلی خودرو کاهش یافته و ایمنی آن نیز بهبود یابد.

سوپرکار الکتریکی شده مک لارن سال آینده از راه خواهد رسید. مک لارن از پلتفرم این خودرو به عنوان زیرساختی منعطف نام برده و بنابراین شاهد حضور آن در محصولات دیگر این شرکت نیز خواهیم باشد. در مقایسه با معماری مونوسل معرفی شده در سال ۲۰۱۰، این پلتفرم جدید یکپارچگی ساختاری بهتر و کیفیت بالاتری دارد. اینها را مایک فلوویت مدیرعامل مک لارن گفته و در ادامه اظهار داشته که معماری جدید این شرکت راه را برای تولید اولین محصول تمام الکتریکی شرکت هموار خواهد کرد.

او در بیانیه‌های پیشین خود گفته بود پیروزی در مسابقه وزن اولویت مهمی است زیرا الکتریکی سازی در حال همه‌گیری است. مک لارن برای رسیدن به این هدف معادل ۶۵ میلیون دلار در مرکز تکنولوژی کامپوزیت های خود در شفیلد سرمایه‌گذاری کرده است. این تاسیسات برای توسعه پلتفرم فیبر کربنی جدید که در محصولات آتی بکار خواهد رفت تاسیس شده است.

اخیرا تصاویر جاسوسی جانشین ۵۷۰S منتشر شده و شبیه یک جی تی به نظر می‌رسد. گفته شده این خودرو بجای پیشرانه ۸ سیلندر مشهور از نسخه ۶ سیلندر توئین توربو استفاده خواهد کرد هرچند فعلا چیزی تایید نشده است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی