چه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداری


چه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداری

  چه لباسی برای بارداری مناسب است؟     لباس مخصوص بارداری حامله هستی؟ تبریک می گویم .. در اینجا یک تجربه زیبا و هیجان انگیز در زندگی شما آغاز شده است ، حتی اگر کمی استرس زا باشد. خداوند به تمام سلامتی شما و جنین خود را برای شما کامل کند. از ابتدای بارداری … نوشته چه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداری اولین بار در داناکده پدیدار شد.

چه لباسی برای بارداری مناسب است؟

چه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداریچه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداری

لباس مخصوص بارداری

حامله هستی؟ تبریک می گویم .. در اینجا یک تجربه زیبا و هیجان انگیز در زندگی شما آغاز شده است ، حتی اگر کمی استرس زا باشد.

خداوند به تمام سلامتی شما و جنین خود را برای شما کامل کند. از ابتدای بارداری ، زن باردار حتی قبل از رشد معده خود شروع به جستجوی برخی لباس های راحت می کند ، بنابراین در ابتدا به دنبال لباس زیر راحت ، به خصوص سینه بند است. از آنجا که او از حساسیت بیش از حد در آن رنج می برد ، بنابراین به نوبه خود شما نیاز به پوشیدن لباس های راحت و جادار مناسب برای اندازه شکم و مناسب برای جو دارید. سردرگمی در انتخاب لباس راحت و ظریف در کنار هم آغاز می شود که به ظاهر و ظرافت او اطمینان می دهد. با هم در این مقاله به بهترین معیارهای انتخاب لباس در دوران بارداری و چگونگی انتخاب آنها می پردازیم.

اول ، چگونه لباس های مناسب را در دوران بارداری انتخاب می کنید

۱- سینه بند

در دوران بارداری اندازه پستان افزایش می یابد و حساسیت آن در دوران بارداری افزایش می یابد تا اینکه در آخرین سه ماهه بارداری در آماده سازی زایمان و شیردهی بیشتر شود. در ابتدای بارداری ، اولین چیزی که متوجه حساسیت به پستان می شوید ، متوجه می شوید که کمی برجسته شده است ، و به یک مدرک یا دو سینه بند دیگر نیاز خواهید داشت.

سینه بند را برای خانم های باردار انتخاب کنید ، زیرا نرم و راحت تر است. کافی است که هر بار سه سینه بند بخرید؛ زیرا بسته به افزایش اندازه سینه ، هر دو یا سه ماه دیگر نیاز به خرید دیگری دارید.

برای مثال از بین برندهایی استفاده کنید که بتوانند به آن وصل شوند ، به طوری که اگر افزایش سایز سینه سریع باشد ، مجبور نیستید هر ماه یکی را بخرید. انواع پنبه را طوری انتخاب کنید که بر روی پوست شما نرم باشد و برای او سالم باشد زیرا باعث جذب عرق می شود و باعث ایجاد عفونت نمی شود

۲- لباس زیر

اگر این اولین بارداری شماست ، ممکن است هنوز مثل عروس جدیدی باشید که عادت به پوشیدن لباس زیر زنانه دارد ، و در واقع می توانید در ابتدا از آن استفاده کنید تا زمانی که اندازه شکم این کار را انجام دهد ، اما تمام روز آن را نپوشید ، زیرا این مواد از مواد اولیه و الیاف مصنوعی ساخته شده است که ممکن است باعث برخی عفونت ها شود ، به خصوص مانند پوست یک زن باردار بسیار حساس است. انواعی را انتخاب کنید که کمی پهن تر باشند تا استرس نداشته باشند ، خصوصاً در لگن و شکم.

چه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداریچه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداری

شما می توانید انواع بیکینی را انتخاب کنید که کمر آنها کم باشد به طوری که فشار روی شکم وارد نشود و یا آنهایی که زیاد هستند برای پوشاندن شکم زیاد باشند … اما مهم این است که هیچ فشار روی معده وارد نشود. انواع پنبه را انتخاب کنید زیرا پنبه با نرمی و توانایی جذب عرق و رطوبت به طور کلی برای پوست به خصوص در دوران بارداری مناسب است.

بلوز ، پیراهن و تونیک

شما به تعدادی بلوز و پیراهن گشاد و راحت احتیاج دارید ، ترجیحا از مواد پنبه ای یا حتی برخی از مواد که متناسب با آنها حاوی پنبه است. اگر برای یک پیک نیک یا مراسم عصرانه از جنس ساتن یا نوعی پارچه ابریشمی خریداری کرده اید ، حتماً یک کالسکه با همان رنگ را در زیر داشته باشید تا از پوست خود در برابر هرگونه عفونت محافظت کنید. شما در انتخاب رنگ ها کاملاً آزاد هستید ، اما احتمالاً لباس های تیره تری نسبت به انتهای بارداری خود انتخاب خواهید کرد تا شما را لاغر تر جلوه دهد.

سرانجام ، شما باید کفش راحت انتخاب کنید

، و کفش های پاشنه بلند و بالرین را کاملا نباید پوشید ، زیرا هر دو نوع ممکن است باعث درد شما در پاها و کمر شوند. برای پوشیدن کلاسیک بهتر است کفش های ورزشی را برای پوشیدن گاه به گاه و کفش های پاشنه بلند کلاسیک انتخاب کنید.

یکی از نگرانی های همیشگی زنان باردار، انتخاب لباس مناسب در دوران بارداری است. در سال های اخیر، انواع مدل های لباس بارداری به بازار آمده است. حالا که مدل های حجیم و بادکرده دوباره مد شده است، خرید لباس راحت تر شده است، به خصوص در ماه های اول بارداری که اندام شما تغییر چندانی نکرده است، انتخاب لباس خیلی راحت تر است و می توان از لباس های معمولی هم استفاده کرد؛ اما پس از شش ماه نیاز دارید که لباسی متناسب با شکم و اندام بزرگ شده خود خریداری کنید.

۱- به چنین پارچه ای دقت کنید. پارچه لباس باید راحت باشد و قابلیت کشش کافی را داشته باشد. پارچه ای انتخاب کنید که چهار تا ۱۰ درصد نایلون یا الیاف کششی داشته باشد تا متناسب با افزایش حجم شما، کشیده و منبسط شود. پارچه های نخی کشباف و استرچ، پارچه هایی بسیار عالی برای خانم های باردار است.

۲- ممکن است بدنتان خیلی سریع تر از آنچه فکر می کنید، رشد کند و لباس هایتان اندازه شما نشود. پس در انتخاب اندازه درست دقت کنید. اگر بین دو اندازه شک دارید، اندازه بزر گتر را انتخاب کنید.

۳- لباس های دوران بارداری نباید با رشد شکم، سینه و حتی رانها، برای شما کوچک شود. بنابراین باید حجم، پهنا و قد اضافی داشته باشد تا لباس را بتوانید در بیشتر دوران بارداری بپوشید.

۴- به برش و مدل لباس توجه کنید. پایین تنه لباس و قسمت شکم باید خیلی بزرگ و گشاد باشد که با شکم و ران شما متناسب باشد. بالا تنه لباس بهتر است به شکلی باشدکه از بالا به سمت پایین به تدریج گشاد شود.

نوشته های مشابه

۵- از شلوارهای جین مخصوص بارداری که انواع مختلف آن در بازار پیدا می شود، استفاده کنید تا هم راحت باشید و هم احساس کنید که مثل همیشه لباس می پوشید. کمر قابل تنظیم این شلوارها به شما کمک می کند که شلوار را با اندازه متغیر کمر خود منطبق کنید.

۶- بهتر است شلوارهایی انتخاب کنید که کمرش زیر شکم شما قرار می گیرد، این مدل شلوار، نه تنها راحت تر است بلکه شیک تر و جالب تر هم هست.

۷- لباس زیر و شکم بند بارداری، به خصوص از ماه ششم بارداری به بعد، اهمیت زیادی دارد. در خرید لباس زیر و شکم بند، سهل انگاری و خسیسی نکنید؛ خرید لباس زیر خوب و مراقبت از اندامتان در این دوران، به شما کمک می کند که بعد از زایمان زودتر به اندازه اصلی خود برگردید.

۸- پیراهن و دامن هایی انتخاب کنید که تا روی زانو یا بلندتر باشد، چون بزرگ شدن شکم، به تدریج لبه دامن را بالا می کشد و آن را کوتاه تر نشان می دهد.

۹- تاپ و بلوزهای مختلف با رنگ های متنوع تهیه کنید و آنها را با تعداد محدودی لباس مناسب پایین تنه بپوشید. سعی کنید قسمت پایین تنه لباس شما مشکی و به رنگ تیره باشد.

۱۰- اگر در ماه پنجم یا ششم بارداری قصد خرید لباس دارید، مطمئن شوید که لباستان به اندازه کافی جادار هست تا بتوانید در ماههای بعدی هم آن را بپوشید.

۱۱- پارچه های راه دار و طرح دار، شما را بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین مدلهای تک رنگ و بیشتر به رنگ مشکی و تیره انتخاب کنید تا برجستگی های بدن شما را کوچک تر نشان بدهد.

۱۲- ممکن است بخواهید لباس بارداری را بعد از زایمان و در دوران شیردهی هم استفاده کنید. بنابراین به اینکه لباس به راحتی از قسمت جلو باز شود تا بتوانید به فرزندتان شیر بدهید هم توجه کنید.

۱۳- دقت کنید که خیلی زود لباسهای بارداری خود را نخرید. بیش تر مدلهای لباس بارداری مناسب دوره دوم و سوم بارداری است و برای اوایل بارداری چندان مناسب نیست.

۱۴- کفش هم مانند لباس بسیار مهم است و در ماه های آخر بارداری باید حتما کفش های راحت، گشاد و با پاشنه خیلی کوتاه بپوشید.

منبع:برترین ها

برچسب ها
آموزش مسائل زناشویی ازدواج تی شرت بارداری دانستنی دانستنی های جنسی سرفان بارداری لباس بارداری متاهلین مدل لباس بارداری نامزدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بارداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس