پاسخ ویرا به علی اکبری: بهتر است اول یک مبارزه کنی بعد حرف بزنی!


پاسخ ویرا به علی اکبری: بهتر است اول یک مبارزه کنی بعد حرف بزنی!

رقیب فیلیپینی امیر علی اکبری پاسخ این مبارز ایرانی را داد و به او توصیه کرد قبل از حرف زدن حداقل یک مبارزه در این سازمان داشته باشد.

صراط:
برندان ویرا قهرمان سنگین وزن سازمان ONE در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی است. بعد از پیوستن امیر علی اکبری قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان از ایران به این سازمان مشخص شد که مبارز ایرانی باید با این مبارز ۴۲ ساله فیلیپینی روبرو شود.

به گزارش ایسنا، البته این سازمان تنها علی اکبری را جذب نکرد بلکه مارکوس "بوچچا" آلمیدا قهرمان ۱۳ دوره جوجیتسو از برزیل نیز به عضویت این سازمان درآمده است.

برندان ویرا درباره حضور علی اکبری و تقابل با مبارز ایرانی گفت: من کاملاً این اتفاق و حضور افراد جدید را دوست دارم. من فکر می‌کنم ONE در آوردن این استعداد‌ها از سراسر جهان کار شگفت انگیزی انجام می‌دهد. این بچه‌ها ورزشکار‌های کلاس جهانی هستند که وارد خانواده‌های ما می‌شوند و همه به دنبال کسب عنوان من هستند. من بسیار هیجان زده هستم که خون جدید وارد می‌شود. اما در کنار این گفته‌ها، برخی از این افراد بسیار بی احترامی کرده اند. شما باید به یاد داشته باشید که در مسابقات قهرمانی ONE چند قدرت سنگین وجود دارند و این یک بازی متفاوت است؛ بنابراین قبل از دهان باز کردن، بهتر است که اولین رویداد خود در ONE را برگزار کنید. البته می‌دانم او در اینستاگرام هواداران زیادی دارد و شاید این هواداران سر او را داغ می‌کنند که چنین حرف‌هایی را به زبان بیاورد و به دنبال چیز‌های بزرگ باشد.

او در پایان گفت: مطمئن باش که آماده هستی. من می‌فهمم که شما خوب هستید، می‌فهمم شما یک پسر بزرگ هستید. می‌فهمم، وقتی وارد می‌شوید، من دیگر قرار نیست بازی کنم. درباره مبارزه با من صحبت کردی؟ خودت را آماده کن.

به گزارش ایسنا، کری‌های قبل از مبارزه و وزن کشی ورزشکاران از جذابیت‌های رشته‌های UFC و MMA است و البته هواداران نیز از آن استقبال می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام