افتتاح طرح صنعتی تولید درب و پنجره upvc در شهرستان سلسله استان لرستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت هفته دولت طرح صنعتی تولید درب و پنجره دوجداره upvc در شهرستان سلسله با ظرفیت تولید 6 هزار تن در...

افتتاح طرح صنعتی تولید درب و پنجره upvc در شهرستان سلسله استان لرستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت هفته دولت طرح صنعتی تولید درب و پنجره دوجداره upvc در شهرستان سلسله با ظرفیت تولید 6 هزار تن در سال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، مراسم افتتاح طرح صنعتی تولید دروپنجره upvc در شهرستان سلسله با حضور محمدرضا صفی خانی «رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان» ، ابراهیمی «نماینده شهرستان سلسله و دلفان» و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت : با توجه به نام گذاری سال جاری به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در همین راستا و به مناسبت هفته دولت طرح صنعتی تولید دروپنجره دوجداره upvc در شهرستان سلسله با ظرفیت تولید 6 هزار تن در سال و آورده اولیه 20 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: دراین شرکت تمام کاری مربوط به ساخت در پنجره دوجداره از جمله شیشه های دوجداره و توری های این پنجره ها تولید می شود.

صفی خانی تصریح کرد:این شرکت ظرفیت اشتغالزای 10 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیرمستقیم را دارد و تولیدات این شرکت به تمام شهرستان های استان و استان های کرمانشاه و قم صادر می شود.

رییس سازمان صمت لرستان بیان داشت: با توجه ظرفیت تولید، در صورت دریافت تسهیلات این طرح صنعتی قابلیت توسعه را دارد در این راستا هر کمکی که نیاز باشد ، دریغ نخواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا